Gå til innhold

Psykologen er seksuell tiltrukket av meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en fastlege som kom med slibrige og seksuelle bemerkninger da han foretok gynekologisk us. Det som såret meg mest da var at han heller ikke tok på alvor en bekymring jeg hadde ang graviditet. Spøkte det bort med noe flåsete prat om jeg sikkert hadde hatt en deilig hyrdestunden da barnet ble unnfange. Jeg mistet barnet dagen etter. Jeg gikk aldri tilbake til denne fastlegen. Noen år senere fikk jeg høre at han hadde sluttet pga klager fra mange kvinner. Tror det er viktig på en eller annen måte å gi beskjed når en fagperson går over en slik grense. Mest sannsynlig vil de oppføre seg slik også mot andre pasienter. 

Anonymkode: e7e71...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Det at en behandler går så langt som å si det, sier ganske mye om han. 

Anonymkode: 5fcb7...015

Nå vil behandler helt sikkert si at dette ble ledet av det hun snakket om og da er det ord mot ord.  Hvis hun snakket om tidligere opplevelser kan det være greit å si at hun er nydelig jente, men ikke hvis han hvisker det i øret på henne.

Poenget med advokat er at det er ofte enklere å få advokater til å skrive klagebrev enn å klage selv, men advokater skriver regninger med gaffler. 

Anonymkode: f558b...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Vedder på at du går til psykologen i mer eller mindre utfordrende klær. Slutt å bruk tskjorter/gensere som har så lav utringning at halve brysta synes. Problem løst. 

Noen ganger må en se på seg selv først.

Anonymkode: 3a8cb...dfa

Hvorfor i skal ikke vi kunne gå med akkurat det vi vil. Jeg gikk med kort skjørt til legen jeg, singlet, latt han ta en gynokologisk undesøkelse på meg, sett og tatt på puppene mine osv... Kropp er en naturlig ting, ikke noe man skal gjemme for at man tror andre skal misbruke dem. 

Anonymkode: 5fcb7...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...