Gå til innhold

Psykologen er seksuell tiltrukket av meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, elina777 skrev:

Du vet ikke en dritt om hvilke antrekk TS går i og uansett skal en behandler være profesjonell

Det er helt riktig, og en psykolog/psykiater behandler ytterst sårbare mennesker.  Det er ikke mulig å ta dette tullet på alvor.

Anonymkode: f558b...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

motorPrøysen

Psykologens oppførsel er uakseptabel og strider mot de etiske og profesjonelle retningslinjene for behandlere. Dette vet han nok også høyst sannsynlig selv. Du bør snarest avslutte behandlingen og ta kontakt med legen som henviste deg til psykologen. Fortell om opplevelsene dine og be om henvisning til annen psykolog. Det bør også varsles om psykologens oppførsel slik at andre pasienter slipper å oppleve det samme. Snakk med legen også om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at det er kvinners feil hvis menn lar seg friste?  Dette er utrolig gammeldags tankegang.  Hvis en mann ikke kan styre seg så er det kvinnens feil.  Den er out of date.

Hva tenker du om mannlige gynokologer da?  Skal man synes synd på "stakkarne"?  Ha nakne damer rundt seg hele tiden.

Anonymkode: f558b...543

Personlig kunne jeg aldri tenkt meg å være gynekolog, selv om kvinnens underliv er høyst interessant. Men å ha det som jobb? Nei takk.

Og ja ,såklabert er det kvinnene som frister menn når de kler seg utfordrende. Hva regner de egentlig med når de kler seg sånn? Eller det mest interessante spørsmålet er jo hvorfor. Skjønner liksom ikke poenget hvis ikke poenget er å friste menn. Men er såklabert enig i at menn må holde fingra av fatet og oppføre seg skikkelig rundt kvinner enten de er sømmelig eller utfordrende kledd. Men hvorfor kler de seg sånn? Det er det store spørsmålet mitt. Er det ikke for å få menn på kroken?

Anonymkode: a5fad...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Personlig kunne jeg aldri tenkt meg å være gynekolog, selv om kvinnens underliv er høyst interessant. Men å ha det som jobb? Nei takk.

Og ja ,såklabert er det kvinnene som frister menn når de kler seg utfordrende. Hva regner de egentlig med når de kler seg sånn? Eller det mest interessante spørsmålet er jo hvorfor. Skjønner liksom ikke poenget hvis ikke poenget er å friste menn. Men er såklabert enig i at menn må holde fingra av fatet og oppføre seg skikkelig rundt kvinner enten de er sømmelig eller utfordrende kledd. Men hvorfor kler de seg sånn? Det er det store spørsmålet mitt. Er det ikke for å få menn på kroken?

Anonymkode: a5fad...43e

Du er off topic nå, og jeg synes i tillegg det er helt feil tråd å diskutere dette tema. Det har ingenting med Ts. spørsmål å gjøre. 

Anonymkode: 94d0b...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vedder på at du går til psykologen i mer eller mindre utfordrende klær. Slutt å bruk tskjorter/gensere som har så lav utringning at halve brysta synes. Problem løst. 

Noen ganger må en se på seg selv først.

Anonymkode: 3a8cb...dfa

Jeg tror at du bare skal klappe igjen! Hva er forskjell på sånne som deg og en hund ? Når du sier nei og vent til en hund så spiser den ikke godbiten enda dyr går etter instinkter! Mens du og sånne som deg klarer tydeligvis ikke å «styre» dere... har dere lavere IQ enn en hund ?! Nei gå å skaff deg hjelp! 

 

Og nei jeg går ikke med utfordrende klær, kler meg ganske «anstendig»… så klapp igjen enda en gang!

Anonymkode: 3c884...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres rart ut. Han er ikke selv plaget kanskje av smerter og sykdom. Sykdom og smerter synes ofte ikke utenpå.

Kanskje du kan snakke med fastlegen om han. Høre hva han eller hun synes.

Anonymkode: b57f2...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Gargamel skrev:

Akkurat det med blikket synes jeg ikke høres så farlig ut.  Hvis noen har en diger kvise i panna er det også vanskelig å ikke se, selv om man vet at det er uhøflig. Det er litt sånn pupper oppleves for en mann. Det er nesten umulig å ikke i det minste kaste et blikk selv om man ikke er tiltrukket. 

Men hvis han hvisket deg i øret at du var nydelig så er det helt uakseptabelt. Det er langt over alle grenser. 

Hvis man faktisk ikke greier å ikke stirre på pupper og rumpe burde man kanskje gå litt inn i seg selv. Kaste et blikk er greit, men jeg har aldri hatt noe behov for å sitte å stirre på puppene til ei dame i flere minutter bare fordi jeg finner hun attraktiv. Og kunne aldri falle meg inn å gjøre det på jobb!

Anonymkode: 9d63d...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man faktisk ikke greier å ikke stirre på pupper og rumpe burde man kanskje gå litt inn i seg selv. Kaste et blikk er greit, men jeg har aldri hatt noe behov for å sitte å stirre på puppene til ei dame i flere minutter bare fordi jeg finner hun attraktiv. Og kunne aldri falle meg inn å gjøre det på jobb!

Anonymkode: 9d63d...7c4

Jer jeg enig i at stirring i flere sekunder ikke er OK.

Jeg synes bare det er litt farlig å være mann hvis folk skal tolke mye ut et blikk, men det var kanskje unødvendig å ta opp i denne tråden. Det er så mange andre ting med denne psykologen som er klart over grensen uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fionys skrev:

Du får kontakte en advokat for å høre hvilken vei som er den rett for å løse dette.

Dette er ikke en advokatsak. Det er alt for lite til å ta det den veien. Når TS ikke er komfortabel med psykologen, er det ikke annet å gjøre enn å avslutte og finne en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kupton skrev:

Dette er ikke en advokatsak. Det er alt for lite til å ta det den veien. Når TS ikke er komfortabel med psykologen, er det ikke annet å gjøre enn å avslutte og finne en annen.

Men dersom denne psykologens oppførsel faktisk er tilfelle så bør han vel få en advarsel fra noen? Han kan jo ikke holde på sånn overfor klienter som kan være i svært sårbare situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kupton skrev:

Dette er ikke en advokatsak. Det er alt for lite til å ta det den veien. Når TS ikke er komfortabel med psykologen, er det ikke annet å gjøre enn å avslutte og finne en annen.

Helt enig med deg, men hvis TS mener det er noe "større" så må TS ta tak i det på en eller annen måte for å glemme dette, få det ut av verden og gå videre.

Endret av Fionys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Personlig kunne jeg aldri tenkt meg å være gynekolog, selv om kvinnens underliv er høyst interessant. Men å ha det som jobb? Nei takk.

Og ja ,såklabert er det kvinnene som frister menn når de kler seg utfordrende. Hva regner de egentlig med når de kler seg sånn? Eller det mest interessante spørsmålet er jo hvorfor. Skjønner liksom ikke poenget hvis ikke poenget er å friste menn. Men er såklabert enig i at menn må holde fingra av fatet og oppføre seg skikkelig rundt kvinner enten de er sømmelig eller utfordrende kledd. Men hvorfor kler de seg sånn? Det er det store spørsmålet mitt. Er det ikke for å få menn på kroken?

Anonymkode: a5fad...43e

Så alle kvinner som kler seg sexy og utfordrende er heterofile mener du?

Anonymkode: e42d6...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så alle kvinner som kler seg sexy og utfordrende er heterofile mener du?

Anonymkode: e42d6...ba0

Nei, beklager så meget! Mener såklabert også for lesber!

Anonymkode: a5fad...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, beklager så meget! Mener såklabert også for lesber!

Anonymkode: a5fad...43e

Hvordan forklarer du at menn blir voldtatt? Er det utringingen der og?

Anonymkode: e42d6...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kupton skrev:

Dette er ikke en advokatsak. Det er alt for lite til å ta det den veien. Når TS ikke er komfortabel med psykologen, er det ikke annet å gjøre enn å avslutte og finne en annen.

Lurte bare på om det virkelig er så lett å bare finne en annen behandler. Jeg fikk store problemer den ene gangen jeg ønsket å bytte psykolog. 

Anonymkode: e7e71...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kupton skrev:

Dette er ikke en advokatsak. Det er alt for lite til å ta det den veien. Når TS ikke er komfortabel med psykologen, er det ikke annet å gjøre enn å avslutte og finne en annen.

Det er fullt mulig å klage denne psykologen.  Dette er ikke lite.

Anonymkode: f558b...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er fullt mulig å klage denne psykologen.  Dette er ikke lite.

Anonymkode: f558b...543

Hvordan ser du for deg at "stirring" skal behandles i en "sak"? Selv om vi lever i en metoo-tid, må det finnes et snev av objektivitet.

Det hadde også vært interessant om noen kunne teste ut denne beskrivelsen:

Det er 2 speil der så jeg har fersket han flere ganger i å se på min «bakre del».

Det kreves en "bak" en "Stirrer" og to speil. Hvor sikkert kan det observeres med to speil at det faktisk er baken det stirres på. Og hvordan skille stirring fra "se på"?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...