Gå til innhold

Legge pasienter i reimer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter på svar fra Kupton om forskjellen til andre land.  De som jobber innen psykiatrien forsvarer alltid systemet som det er.  Hvordan du visste at en pasient på et psykiatrisk mottak endte opp i reimer er meg en gåte.  Hvis mennesker blir lagt i bånd foran andre pasienter er fornedrigelsen enorm.  Det lurer jeg på om ikke er ulovlig.

Anonymkode: 7902b...22a

Det var kun ett rom hvor det var seng med reimer i, så ikke veldig rart å skjønne det når personen ble fraktet inn der. Samt snakket med han på terassen neste dag hvor han skrøyt av merkene sine på håndledda. Men han skrøyt også over at dette var fjerde gang han var her inne og denne gangen varden beste for han hadde faktisk greid å tenne på huset til faren sin.... Jeg dro hjem samme kvelden så vet ikke om hva som skjedde videre.

Anonymkode: 8c259...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...