Kayia Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 På 16.8.2019 den 19.10, AnonymBruker skrev: Ja, du er nok slapp, syk og overvektig. Neida. Jeg er bare veldig frustrert! Det er mye jeg ikke vet, skal ikke skryte på meg noe. Men nesten ingen rundt meg reflekter over maten vi spiser! Kjenner få som fokuserer på å spise næringstett fremfor å telle kcal. Folk slanker seg og spiser et par knekkebrød med lett-ost om dagen. Det er INGEN næring. Folk er underernærte og overvektig og slappe på samme tid. Og tilsetningsstoffer. Ødelegger alle melkeprodukter med å pasteurisert det så det blir vanskelig å fordøye. Høyprosessert mat. Kjøtt full av antibiotika og soya. Sprøytemidler. Listen er lang. Anonymkode: 88eb4...cfb Jeg for min del tenker mye på hva og hvor mye jeg putter i meg. Jeg kjøper kjøtt fra lokalområdet og balanserer kjøtt/fisk, grønnsaker og proteinkilder ala poteter/ris/pasta. Gjør du? Du virker så sint og frustrert - hvem er du sint på? Vennene dine? Deg selv? De du ser rundt deg eller leser om? Som sagt, jeg bryr meg - men tenker ikke at egen overbevisning må misjoneres til andre, om de ikke ber om råd. Og de kommer jeg med innimellom her på dol når noen vil ned i vekt - og blir som regel slaktet hver gang hehe... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/450080-hvorfor-skj%C3%B8nner-nesten-ingen-hva-mennesker-b%C3%B8r-spise/page/2/#findComment-3923239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: En del gode tips der, men fortsatt en artikkel, og IKKE forskning Jeg mener fortsatt rapsolje er helseskadelig, selv om en random person sier at det er sunt... Anonymkode: 88eb4...cfb En rådgiver på universitetet som formidler forskning er ganske nære forskning, vil jeg si. Det er i hvert fall ikke snakk om en "random person" som uttaler seg. Forøvrig kan du mene hva du vil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/450080-hvorfor-skj%C3%B8nner-nesten-ingen-hva-mennesker-b%C3%B8r-spise/page/2/#findComment-3923256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.