Gjest elina777 Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 (endret) Skal spise kalkun, kylling og karbonadekjøttdeig med grønnsaker og noe saus/rømme på hverdagene knekkebrød som start i dag tror dette vil funke det vanskeligste blir å kutte cola Endret 18. august 2019 av elina777 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. august 2019 Forfatter Skrevet 18. august 2019 Akkurat nå, elina777 skrev: Skal spise kalkun, kylling og karbodedeig med grønnsaker og noe saus/rømme på hverdagene knekkebrød som start i dag tror dette vil funke det vanskeligste blir å kutte cola Hva med annen lettbrus? Du kan drikke så mye du vil av det. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Hva med annen lettbrus? Du kan drikke så mye du vil av det. Ja blir lettbrus og vann med sitron istedet 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. august 2019 Forfatter Skrevet 18. august 2019 1 minutt siden, elina777 skrev: Ja blir lettbrus og vann med sitron istedet Ja jeg drikker mye lettbrus, de har endel gode der og lett mozell er veldig godt. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Ja jeg drikker mye lettbrus, de har endel gode der og lett mozell er veldig godt. Takk for tips den skal jeg prøve 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 Skal iallfall unngå mani for da blir jeg tvangsinnlagt og satt på store doser zyprexa og raser opp i vekt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. august 2019 Forfatter Skrevet 18. august 2019 15 minutter siden, elina777 skrev: Skal iallfall unngå mani for da blir jeg tvangsinnlagt og satt på store doser zyprexa og raser opp i vekt Det er en god plan. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Det er en god plan. Til helvete med alt 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 22 minutter siden, elina777 skrev: Skal spise kalkun, kylling og karbonadekjøttdeig med grønnsaker og noe saus/rømme på hverdagene knekkebrød som start i dag tror dette vil funke det vanskeligste blir å kutte cola Hva med fisk? Egg? Makrell i tomat er gull ernæringsmessig! Jeg har de siste par dagene testet ut følgende frokost: en porsjon kjøleskapsgrøt (1 dl havregryn + 1,5 dl styrkmelk) med litt solsikkefrø, litt linfrø, noen valnøtter, en neve blåbær og 1/2 banan i skiver + 1 kokt egg m/kaviar. Skal kutte ned størrelsen på grøtporsjonen for jeg ble sprekkmett! Tar med egget og kaviaren for proteinene og saltets del (må ha i meg noe salt for å holde magesyremengden i balanse og unngå smerter). Holder meg god og mett ganske lenge! Grøten smeller jeg sammen kvelden før og setter i kjøleskapet over natten (har i 2-3-4 dråper flytende stevia som søtning) og slenger jeg bare oppi frø, nøtter og bær om morgenen - egget koker jo på 10 min. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. august 2019 Forfatter Skrevet 18. august 2019 1 minutt siden, elina777 skrev: Til helvete med alt Hva? Er du ikke motivert? 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Hva? Er du ikke motivert? Jeg er motivert, men tar jo zyprexa i blant 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 6 minutter siden, Lillemus skrev: Hva med fisk? Egg? Makrell i tomat er gull ernæringsmessig! Jeg har de siste par dagene testet ut følgende frokost: en porsjon kjøleskapsgrøt (1 dl havregryn + 1,5 dl styrkmelk) med litt solsikkefrø, litt linfrø, noen valnøtter, en neve blåbær og 1/2 banan i skiver + 1 kokt egg m/kaviar. Skal kutte ned størrelsen på grøtporsjonen for jeg ble sprekkmett! Tar med egget og kaviaren for proteinene og saltets del (må ha i meg noe salt for å holde magesyremengden i balanse og unngå smerter). Holder meg god og mett ganske lenge! Grøten smeller jeg sammen kvelden før og setter i kjøleskapet over natten (har i 2-3-4 dråper flytende stevia som søtning) og slenger jeg bare oppi frø, nøtter og bær om morgenen - egget koker jo på 10 min. Når jeg spiser fisk kommer jeg til å ha litt potet ved siden av, derfor ikke full lavkarbo eller ketose. Orker ikke tanken på fisk uten litt potet egg spyr jeg av, men kan prøve lage proteinpannekake 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. august 2019 Forfatter Skrevet 18. august 2019 3 minutter siden, elina777 skrev: Jeg er motivert, men tar jo zyprexa i blant Du må bare drikke mye, det hjelper på. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 Akkurat nå, elina777 skrev: Når jeg spiser fisk kommer jeg til å ha litt potet ved siden av, derfor ikke full lavkarbo eller ketose. Orker ikke tanken på fisk uten litt potet egg spyr jeg av, men kan prøve lage proteinpannekake Liker du potetsalat? Den kan du lage med blomkålbiter i stedet for poteter. Vi har i sommer spist mye laks (stekt eller kokt) med potetsalat og grønn salat til og litt teryakisaus på - det er kjempegodt! Det er lurt å spise fisk minst et par dager i uka vet du. Grove fiskekarbonader i skikkelige burgerbrød? Om du skal kutte ned på brød også kan du lage oopsies, en grei brøderstatning som jeg lagde noen ganger da jeg prøvde lavkarbo for noen år siden. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 Har laksen i ovnen as we speak ja skal ha potet til, men bedre søndagsmiddag enn den vanlige cheeseburgeren 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 1 time siden, elina777 skrev: Har laksen i ovnen as we speak ja skal ha potet til, men bedre søndagsmiddag enn den vanlige cheeseburgeren Med mindre man sprekker totalt om man får i seg litt karbohydrater så er det vel ikke noe problem med en (1) middels stor potet til middagen en dag i uka. Et bra stykke laks og masse grønt til så har du et helt toppers, sunt måltid! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.