Gondor Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 Jeg strever med en tunge som farer rundt i munnen på meg hele tiden. Om dagen går det stort sett greit, men når jeg skal sove, blir det et problem. I går kveld lå jeg en time og prøvde å få kontroll. Kan dette skyldes medisiner eller er det noe annet? Hva kan jeg gjøre for å roe ned tungen? 0 Siter
kupton Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 Hvis du tar AP, kan dette være årsaken. Snakk med legen din om dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 2 timer siden, Gondor skrev: Jeg strever med en tunge som farer rundt i munnen på meg hele tiden. Om dagen går det stort sett greit, men når jeg skal sove, blir det et problem. I går kveld lå jeg en time og prøvde å få kontroll. Kan dette skyldes medisiner eller er det noe annet? Hva kan jeg gjøre for å roe ned tungen? https://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/legemidler/tardive-dyskinesier/ Anonymkode: 9d7d0...c88 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 Selv har jeg en finger som ikke holder seg i ro til tider. Kan det spre seg til tunga? Stor sjanse? 0 Siter
Gondor Skrevet 18. august 2019 Forfatter Skrevet 18. august 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/legemidler/tardive-dyskinesier/ Anonymkode: 9d7d0...c88 Interessant og ikke særlig morsom lesning. 0 Siter
Gondor Skrevet 18. august 2019 Forfatter Skrevet 18. august 2019 2 timer siden, kupton skrev: Hvis du tar AP, kan dette være årsaken. Snakk med legen din om dette. Jeg tar AP, ja. Jeg får ta det opp med psykiateren når jeg skal dit om ikke så lenge. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 22 minutter siden, Gondor skrev: Interessant og ikke særlig morsom lesning. Jeg innser jeg burde holdt meg unna AP! Men nå er det for sent, hjernen er helt avhengig!! Faen ta 0 Siter
Gondor Skrevet 18. august 2019 Forfatter Skrevet 18. august 2019 9 minutter siden, elina777 skrev: Jeg innser jeg burde holdt meg unna AP! Men nå er det for sent, hjernen er helt avhengig!! Faen ta Jeg har prøvd diverse ganger å klare meg uten, men det går så dårlig som det kan få gått. Kanskje jeg ikke prøver hardt nok. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 18. august 2019 Skrevet 18. august 2019 Til helvete med de som satte meg på AP nå er det umulig å slutte! Hadde klart meg uten om jeg aldri hadde fått det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.