Gå til innhold

Etterdrypp hos mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i en lengre periode nå slitt med litt etterdrypp etter å ha vært på toalettet og urinert. Når man leser seg opp på akkurat dette så får man beskjed om å kontakte lege for å undersøke prostata. Jeg var hos legen forleden dag, men han hadde lest en nyere artikkel om at "fingeren i rumpa" for å kjenne på prostata ikke ga noen fullstendig svar, så han tok heller noen blodprøver. Jeg er i midten av 40-årene og har kun sjekket prostata en gang, men det var for sikkert 5 år siden. Jeg kunne heller komme tilbake om en stund dersom problemene vedvarte - noe de allerede har gjort en god stund, og som jeg ga han beskjed om.

Skal jeg slå meg til ro med dette - eller bør jeg bestille meg time hos et privat legeforetak for å få gjennomført en prostatasjekk.

Anonymkode: 1d4be...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan sikkert bli henvist til urologisk poliklinikk hvor de setter en sonde opp i prostata, og får svar med en gang. Min far fikk dette. Gjort på 5 min.

Anonymkode: 16108...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...