Gjest elina777 Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Latuda gir tardiv dyskinesi hos flere enn abilify 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 4 minutter siden, elina777 skrev: Xeplion ga store smerter og ristninger i armer eller bein hver natt jeg tar bare abilify, må ha litt magi i hverdagen Ok. Da går det jo ikke an å ta det nei. Så abilify virker ikke godt nok på deg? Det gjorde den ikke på meg og jeg ble helt stiv av den,merker ingen bivirkninger av xeplion jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 6 minutter siden, elina777 skrev: Latuda gir tardiv dyskinesi hos flere enn abilify Ja det vet jeg, men gjorde ikke det hos meg. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det vet jeg, men gjorde ikke det hos meg. Det kan ta mange år å få tardiv dyskinesi 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Akkurat nå, elina777 skrev: Det kan ta mange år å få tardiv dyskinesi Okay. Det visste jeg ikke, hvordan merker man det? Er det ufrivillige bevegelser? Det hadde jeg på trilafon. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Okay. Det visste jeg ikke, hvordan merker man det? Er det ufrivillige bevegelser? Det hadde jeg på trilafon. Ja i ansikt og munn jeg har faktisk ufrivillige bevegelser i fingrene på venstre hånd vet ikke om det også er TD 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 1 minutt siden, elina777 skrev: Ja i ansikt og munn jeg har faktisk ufrivillige bevegelser i fingrene på venstre hånd vet ikke om det også er TD Ok. Det var i munnen jeg hadde det,lagde trutmunn hele tiden og min mann ble irritert "Nå gjør du det igjen"sa han. Men jeg hadde ikke kontroll på det. Nei er ikke godt å si hva det kan være, husker ei som rullet hånden sin ofte. Kanskje det var TD. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 6 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Det var i munnen jeg hadde det,lagde trutmunn hele tiden og min mann ble irritert "Nå gjør du det igjen"sa han. Men jeg hadde ikke kontroll på det. Nei er ikke godt å si hva det kan være, husker ei som rullet hånden sin ofte. Kanskje det var TD. Jeg kommer til å få TD, tunga ukontrollert ut av munnen, så det i et klarsyn fra Gud i 2012 også kommer jeg til å få tarmkreft så må holde meg unna AP og for mye rødt kjøtt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 1 minutt siden, elina777 skrev: Jeg kommer til å få TD, tunga ukontrollert ut av munnen, så det i et klarsyn fra Gud i 2012 også kommer jeg til å få tarmkreft så må holde meg unna AP og for mye rødt kjøtt Nå er det ikke sikkert det du så er virkelig da, har hatt mine visjoner jeg også uten at det har skjedd...enda. Du får vel ikke tarmkreft av AP? 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 17 minutter siden, stjernestøv skrev: Nå er det ikke sikkert det du så er virkelig da, har hatt mine visjoner jeg også uten at det har skjedd...enda. Du får vel ikke tarmkreft av AP? Jeg levde på burgere før dette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.