Gå til innhold

hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei. har sannsynligvis fått i meg massse mygl og mark som har vært i ketchupen. åpnet en flaske med ketchup i dag og da så jeg det. har ikke brukt og hatt det i kjøleskapet så er sikkert derfor.. ble litt sjokka. har hatt mageproblem enstund med kvalmme og diarehei. har sannsynligvis fått i meg massse mygl og mark som har vært i ketchupen. åpnet en flaske med ketchup i dag og da så jeg det. har ikke brukt og hatt det i kjøleskapet så er sikkert derfor.. ble litt sjokka. har hatt mageproblem enstund med kvalmme og diare. kan dette være grunnen? bør jeg dra til legen?. kan dette være grunnen? bør jeg dra til legen?

Anonymkode: fce85...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.    innlegget forsvant visst....                dette er det jeg lurer på

har sannsynligvis fått i meg massse mygl og mark som har vært i ketchupen. åpnet en flaske med ketchup i dag og da så jeg det. har ikke brukt og hatt det i kjøleskapet så er sikkert derfor.. ble litt sjokka. har hatt mageproblem enstund med kvalmme og diare. kan dette være grunnen? bør jeg dra til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, dame-85 skrev:

hei.    innlegget forsvant visst....                dette er det jeg lurer på

har sannsynligvis fått i meg massse mygl og mark som har vært i ketchupen. åpnet en flaske med ketchup i dag og da så jeg det. har ikke brukt og hatt det i kjøleskapet så er sikkert derfor.. ble litt sjokka. har hatt mageproblem enstund med kvalmme og diare. kan dette være grunnen? bør jeg dra til legen?

Mark?

Anonymkode: 94482...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...