Trollings Skrevet 14. september 2019 Skrevet 14. september 2019 (endret) Dere som bruker smarttelefon, dere blir faktisk overvåket. Du kan prøve det selv si et utvalg av spesielle skomerker el,l i nærheten av smarttelefnonen med "voice assistant"/apper med tilgang på mikrofonen, aktivert. i dagene etterpå vil du se reklame for det du snakket om, selv om voice assistanten ikke fikk et kodeord av deg. Dette står ihvertfall skrevet online i seriøse aviser, har ikke testet det selv men tror det er sant. Nei jeg bruker ikke "voice assistants"/bruker apps med tilgang til mikrofonen, eller lar meg overvåke frivillig, skal dere overvåke meg så får dere bruke titalls tusen milliarder av kroner på kjøpe drone flue el.l hehe Endret 14. september 2019 av Trollings 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 Skrevet 15. september 2019 13 timer siden, Trollings skrev: Dere som bruker smarttelefon, dere blir faktisk overvåket. Du kan prøve det selv si et utvalg av spesielle skomerker el,l i nærheten av smarttelefnonen med "voice assistant"/apper med tilgang på mikrofonen, aktivert. i dagene etterpå vil du se reklame for det du snakket om, selv om voice assistanten ikke fikk et kodeord av deg. Dette står ihvertfall skrevet online i seriøse aviser, har ikke testet det selv men tror det er sant. Nei jeg bruker ikke "voice assistants"/bruker apps med tilgang til mikrofonen, eller lar meg overvåke frivillig, skal dere overvåke meg så får dere bruke titalls tusen milliarder av kroner på kjøpe drone flue el.l hehe Lett måte å unngå dette på er å slutte å gi all slags apper tilgang til alt mulig. Mange lastet ned denne appen som gjorde deg eldre på bilder, og folk bare godkjente. Den skulle jo ha tilgang til både telefonlister, sms, mail, facebook og gudene vet hva mer. Anonymkode: 0a1ff...8ff 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 15. september 2019 Skrevet 15. september 2019 På 13.9.2019 den 23.23, AnonymBruker skrev: Jeg poster på psykiatri forumet fordi jeg har en historie med paranoid tenkning og at jeg da liksom tilhører det psykiatriske. Jeg skriver også her fordi jeg håper at noen kan si til meg at det ikke stemmer det jeg tror og er redd for. Jeg er ikke hundre prosent sikker. Anonymkode: d57af...cad det er bate til å kverke flua. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.