mariaflyfly Skrevet 16. september 2019 Skrevet 16. september 2019 3 timer siden, Gondor skrev: Han har jeg ikke hørt om. Er han norsk? Hva slags type bøker er det han skriver? Svensk. Prøv «En mann ved navn Ove» og «Bjørnstad». https://www.cappelendamm.no/forfattere/Fredrik Backman-scid:37827 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 Skrevet 16. september 2019 På 14.9.2019 den 13.14, stjernestøv skrev: Jeg har lest endel alternative bøker i sommer, nå har jeg mistet interessen. Det er jo rart at xeplion kan gjøre sånt, forandre meg sånn. Men energi på butikken er forferdelig,burde jeg ta ny xeplion allerede tirsdag uten at det blir overdose? Torsdag i neste uke er det tre uker siden, burde jeg vente til torsdag da? Det er flere som mener det er illuminati som gjør dette med hundene, at neste gang er det menneskene sin tur. Jeg er usikker på hva jeg skal tro om det. Hva med Sagaen om Isfolket? Det skulle vel være noe for deg. Anonymkode: e9d2d...692 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. september 2019 Forfatter Skrevet 16. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med Sagaen om Isfolket? Det skulle vel være noe for deg. Anonymkode: e9d2d...692 Ja det hadde sikkert vært noe for meg. Har lest andre bøker av Margit Sandemo. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. september 2019 Forfatter Skrevet 17. september 2019 På 16.9.2019 den 4.41, mariaflyfly skrev: Svensk. Prøv «En mann ved navn Ove» og «Bjørnstad». https://www.cappelendamm.no/forfattere/Fredrik Backman-scid:37827 Har sett den filmen, var jo tragisk. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. september 2019 Skrevet 17. september 2019 4 timer siden, stjernestøv skrev: Har sett den filmen, var jo tragisk. Tragisk? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2019 Forfatter Skrevet 18. september 2019 11 timer siden, mariaflyfly skrev: Tragisk? Ja det syns jeg,han ville jo bare dø hvis jeg husker rett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2019 Skrevet 18. september 2019 15 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det syns jeg,han ville jo bare dø hvis jeg husker rett. Joda, han gjør jo det, men filmen er jo fantastisk søt! Jeg elsker den, men den ender jo trist da. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2019 Forfatter Skrevet 18. september 2019 4 minutter siden, Lillemus skrev: Joda, han gjør jo det, men filmen er jo fantastisk søt! Jeg elsker den, men den ender jo trist da. Ja det var en god film, men enig i at den var trist og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.