AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 Skrevet 17. september 2019 Lurer på om en kan få influensalignende symptomer av veldig psykisk stress? Jeg er kvalm, har ubehag i magen, småsvetter hele tiden, og av og til føles det som om jeg har feber. Skuldrene er slitne, og jeg er støl og lemster overalt. Anonymkode: 434e9...ca0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. september 2019 Skrevet 17. september 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om en kan få influensalignende symptomer av veldig psykisk stress? Jeg er kvalm, har ubehag i magen, småsvetter hele tiden, og av og til føles det som om jeg har feber. Skuldrene er slitne, og jeg er støl og lemster overalt. Anonymkode: 434e9...ca0 Det er ganske vanlig tror jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 Skrevet 17. september 2019 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Det er ganske vanlig tror jeg. Ok, takk. I tillegg er jeg veldig utmattet. Anonymkode: 434e9...ca0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. september 2019 Skrevet 17. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk. I tillegg er jeg veldig utmattet. Anonymkode: 434e9...ca0 Ok. Det fysiske og det psykiske henger ofte sammen,når jeg er dårlig psykisk blir jeg dårlig fysisk. 0 Siter
Janus30 Skrevet 17. september 2019 Skrevet 17. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om en kan få influensalignende symptomer av veldig psykisk stress? Jeg er kvalm, har ubehag i magen, småsvetter hele tiden, og av og til føles det som om jeg har feber. Skuldrene er slitne, og jeg er støl og lemster overalt. Anonymkode: 434e9...ca0 Jeg får influensasymptomer av søvndeprivasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.