Gå til innhold

Sykehuset har mistet kontrollen


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, elina777 skrev:

De prøver servere meg 3 antipsyk som også kræsjer samtidig enda maxdose abilify har fjernet sympt jeg kom for

De prøver sikkert bare å hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ga Meg en som øker konsentrasjonen av abilify med 50% og jeg kjente jeg ble forgifta og ødelagt i hjernen. Står allerede på maxdose abilify og de økte den 50% 

alle medisinene de vil tilby vil føre til min død eller smerter

jeg ser inn i fremtiden og skjønner det ikke før etterpå ‘men har sett demoner i gode ansatte så selv om legene mener godt vil deres reseptblokk føre til hjertestans og det liker demonene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg overlever natta og nattevakta nekter gi meg sobril fordi jeg virker rolig pga overdose nozinan igår. Altså en overdose fra legen

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, elina777 skrev:

Nattevakta må være en demon også fullt og helt mørke 

Du har det tydeligvis svært vanskelig nå. Hva kan du gjøre for å få en god natt? Jeg er helt sikker på at du ikke blir alvorlig forgiftet på sykehuset og at du kommer til å bli bedre igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Denne regjeringa "kunne godt bevilget mer ressurser til helsesektoren synes jeg. Viktig at pasientene har det bra. Selv stemte jeg Helsepartiet.

Anonymkode: 25539...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overlevde natten, men kjenner fremdeles forgiftningen i kroppen. Den snille ansatte som masserte litt på ryggen min er kanskje også en demon, men jeg liker henne hun er god jeg har sett djevelhorn røde og røde øyne i gode ansatte i 2017 og nå ser jeg hvorfor. Alle mine få «hallusinasjoner» makes sense now fra 2002 

medisinene de vil tilby vil alle drepe meg eller gi smerter... så håper de ikke kan tvangsmedisinere meg noen sinne. Tar jo abilify frivillig og det har fjernet krateret så jeg er frisk.

takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elina777 skrev:

De sier det er helt frivillig å ta medisiner puh

Bra. Da har du noe kontroll selv over hva du putter i munnen, men du må jo prøve det de anbefaler. Ser jo på det du skriver at du er svært syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bra. Da har du noe kontroll selv over hva du putter i munnen, men du må jo prøve det de anbefaler. Ser jo på det du skriver at du er svært syk. 

Jeg er helt frisk og burde ikke være på sykehuset mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg er helt frisk og burde ikke være på sykehuset mer

Du tror jo de er demoner, det er ikke helt friskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du tror jo de er demoner, det er ikke helt friskt. 

Man merker det når de er veldig intense eller vil fjerne meg fra Gud , vi er alle ett, jeg er smittet til å bli sikh derfor hadde jeg kniv. Echad. Am Yisrael Chai.ellhamdulilla

 

har du sett filmen pi? Den er sann og avatar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Man merker det når de er veldig intense eller vil fjerne meg fra Gud , vi er alle ett, jeg er smittet til å bli sikh derfor hadde jeg kniv. Echad. Am Yisrael Chai.ellhamdulilla

 

har du sett filmen pi? Den er sann og avatar

Du er ikke helt frisk,merker jo det på det du skriver. Ta iot den hjelpen du kan få ❤️ 

Har ikke sett den filmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar imot hjelp, men tar ikke de medisinene som vil drepe meg og har klaget til kontrollkommisjonen siden/i tilfelle jeg er frisk og ble Lei av å høre på en medpasients taletrang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg er helt frisk og burde ikke være på sykehuset mer

Beklager, men du fremstår ikke akkurat helt frisk. 

Anonymkode: e3895...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elina777 skrev:

Jeg tar imot hjelp, men tar ikke de medisinene som vil drepe meg og har klaget til kontrollkommisjonen siden/i tilfelle jeg er frisk og ble Lei av å høre på en medpasients taletrang

Bra du tar imot hjelp da, lykke til videre ❤️ 

Må bare si jeg har trodd og før at de skal drpe meg/forgifte meg, de har ikke gjort det hittil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elina777 skrev:

Jeg er helt frisk og burde ikke være på sykehuset mer

Hei, 

Du virker psykotisk og det tror jeg du selv vil innse i etterkant. Vanligvis pleier du å være ganske godt fornøyd med hjelpen du får når du er syk, hva er forskjellig denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elina777 skrev:

Jeg tar imot hjelp, men tar ikke de medisinene som vil drepe meg og har klaget til kontrollkommisjonen siden/i tilfelle jeg er frisk og ble Lei av å høre på en medpasients taletrang

Fint at du tar i mot hjelp, for det virker opplagt som om du trenger hjelp nå. Prøv å få til et best mulig samarbeid med de ansatte. Ingen av dem er demoner. Noen er derimot bedre til å møte deg på måter som fungerer enn andre, sånn vil det alltid være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...