Gjest elina777 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 De prøver servere meg 3 antipsyk som også kræsjer samtidig enda maxdose abilify har fjernet sympt jeg kom for 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 11 minutter siden, elina777 skrev: De prøver servere meg 3 antipsyk som også kræsjer samtidig enda maxdose abilify har fjernet sympt jeg kom for De prøver sikkert bare å hjelpe deg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 De ga Meg en som øker konsentrasjonen av abilify med 50% og jeg kjente jeg ble forgifta og ødelagt i hjernen. Står allerede på maxdose abilify og de økte den 50% alle medisinene de vil tilby vil føre til min død eller smerter jeg ser inn i fremtiden og skjønner det ikke før etterpå ‘men har sett demoner i gode ansatte så selv om legene mener godt vil deres reseptblokk føre til hjertestans og det liker demonene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Vet ikke om jeg overlever natta og nattevakta nekter gi meg sobril fordi jeg virker rolig pga overdose nozinan igår. Altså en overdose fra legen Endret 20. september 2019 av elina777 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Nattevakta må være en demon også fullt og helt mørke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 49 minutter siden, elina777 skrev: Nattevakta må være en demon også fullt og helt mørke Du har det tydeligvis svært vanskelig nå. Hva kan du gjøre for å få en god natt? Jeg er helt sikker på at du ikke blir alvorlig forgiftet på sykehuset og at du kommer til å bli bedre igjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 "Denne regjeringa "kunne godt bevilget mer ressurser til helsesektoren synes jeg. Viktig at pasientene har det bra. Selv stemte jeg Helsepartiet. Anonymkode: 25539...368 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Jeg overlevde natten, men kjenner fremdeles forgiftningen i kroppen. Den snille ansatte som masserte litt på ryggen min er kanskje også en demon, men jeg liker henne hun er god jeg har sett djevelhorn røde og røde øyne i gode ansatte i 2017 og nå ser jeg hvorfor. Alle mine få «hallusinasjoner» makes sense now fra 2002 medisinene de vil tilby vil alle drepe meg eller gi smerter... så håper de ikke kan tvangsmedisinere meg noen sinne. Tar jo abilify frivillig og det har fjernet krateret så jeg er frisk. takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 De sier det er helt frivillig å ta medisiner puh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 1 time siden, elina777 skrev: De sier det er helt frivillig å ta medisiner puh Bra. Da har du noe kontroll selv over hva du putter i munnen, men du må jo prøve det de anbefaler. Ser jo på det du skriver at du er svært syk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 23 minutter siden, stjernestøv skrev: Bra. Da har du noe kontroll selv over hva du putter i munnen, men du må jo prøve det de anbefaler. Ser jo på det du skriver at du er svært syk. Jeg er helt frisk og burde ikke være på sykehuset mer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 De oppdager nok snart det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 4 minutter siden, elina777 skrev: Jeg er helt frisk og burde ikke være på sykehuset mer Du tror jo de er demoner, det er ikke helt friskt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 13 minutter siden, stjernestøv skrev: Du tror jo de er demoner, det er ikke helt friskt. Man merker det når de er veldig intense eller vil fjerne meg fra Gud , vi er alle ett, jeg er smittet til å bli sikh derfor hadde jeg kniv. Echad. Am Yisrael Chai.ellhamdulilla har du sett filmen pi? Den er sann og avatar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 1 minutt siden, elina777 skrev: Man merker det når de er veldig intense eller vil fjerne meg fra Gud , vi er alle ett, jeg er smittet til å bli sikh derfor hadde jeg kniv. Echad. Am Yisrael Chai.ellhamdulilla har du sett filmen pi? Den er sann og avatar Du er ikke helt frisk,merker jo det på det du skriver. Ta iot den hjelpen du kan få ❤️ Har ikke sett den filmen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Jeg tar imot hjelp, men tar ikke de medisinene som vil drepe meg og har klaget til kontrollkommisjonen siden/i tilfelle jeg er frisk og ble Lei av å høre på en medpasients taletrang 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 42 minutter siden, elina777 skrev: Jeg er helt frisk og burde ikke være på sykehuset mer Beklager, men du fremstår ikke akkurat helt frisk. Anonymkode: e3895...0af 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 1 time siden, elina777 skrev: Jeg tar imot hjelp, men tar ikke de medisinene som vil drepe meg og har klaget til kontrollkommisjonen siden/i tilfelle jeg er frisk og ble Lei av å høre på en medpasients taletrang Bra du tar imot hjelp da, lykke til videre ❤️ Må bare si jeg har trodd og før at de skal drpe meg/forgifte meg, de har ikke gjort det hittil. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 2 timer siden, elina777 skrev: Jeg er helt frisk og burde ikke være på sykehuset mer Hei, Du virker psykotisk og det tror jeg du selv vil innse i etterkant. Vanligvis pleier du å være ganske godt fornøyd med hjelpen du får når du er syk, hva er forskjellig denne gangen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 2 timer siden, elina777 skrev: Jeg tar imot hjelp, men tar ikke de medisinene som vil drepe meg og har klaget til kontrollkommisjonen siden/i tilfelle jeg er frisk og ble Lei av å høre på en medpasients taletrang Fint at du tar i mot hjelp, for det virker opplagt som om du trenger hjelp nå. Prøv å få til et best mulig samarbeid med de ansatte. Ingen av dem er demoner. Noen er derimot bedre til å møte deg på måter som fungerer enn andre, sånn vil det alltid være. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.