Gå til innhold

Sykehuset har mistet kontrollen


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, frosken skrev:

Hei, 

Du virker psykotisk og det tror jeg du selv vil innse i etterkant. Vanligvis pleier du å være ganske godt fornøyd med hjelpen du får når du er syk, hva er forskjellig denne gangen?

Kan ikke ta medisinene de anbefaler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, elina777 skrev:

Kan ikke ta medisinene de anbefaler

Er du helt sikker på at du har rett i at det er en dårlig kombinasjon de anbefaler?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, frosken skrev:

Er du helt sikker på at du har rett i at det er en dårlig kombinasjon de anbefaler?

 

Nozinan øker abilify med 50 % og står allerede på maxdose og kjente forgiftningen måtte dra meg bortover gulvet og de har snakket om litium, zyprexa. Cisordinol og xeplion og disse vil bli min bane eller gi smerter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, elina777 skrev:

Nozinan øker abilify med 50 % og står allerede på maxdose og kjente forgiftningen måtte dra meg bortover gulvet og de har snakket om litium, zyprexa. Cisordinol og xeplion og disse vil bli min bane eller gi smerter 

Skal du gå ned uten kamp? Hvis du tror tvangsmedisinering vil føre til din uengålige død så må du hevne deg på forskudd. 

Anonymkode: 0cc09...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal du gå ned uten kamp? Hvis du tror tvangsmedisinering vil føre til din uengålige død så må du hevne deg på forskudd. 

Anonymkode: 0cc09...fe2

De sier det er frivillig så forhåpentligvis ender det ikke med tvangsmedisinering, fikk bare panikk for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, elina777 skrev:

Jeg er helt frisk og burde ikke være på sykehuset mer

Sorry, men i denne tråden fremstår du som langt fra frisk, heller som meget syk og forvirret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Sorry, men i denne tråden fremstår du som langt fra frisk, heller som meget syk og forvirret. 

Kanskje jeg er litt dårlig likevel for er sliten og susete/rar i hjernen og orker ikke ta imot besøk eller være nær medpasient som ville vise bilder til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elina777 skrev:

Tok nozinanen i god tro, men aldri mer. Glad jeg overlevde

Det stemmer jo at nozinan påvirker abilify, men er du sikker på at dette innebar risiko? Mener legen også at det ble gjort en feil? Det er normalt ganske stor forskjell på anbefalt maks dose og forgiftning. Kan det være at det du opplevde var vanlig effekt av nozinan?

Uansett er jeg overbevist om at avdelingen prøver å hjelpe deg, og du trenger hjelp til å bli frisk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Nå vil medpasienten jeg skal vise henne foodora appen, men jeg makter det ikke!!!

Kan du ikke be kontaktpersonen din om hjelp til å bli litt skjermet fra de andre pasientene. Virker som om du blir sliten av dem akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, elina777 skrev:

Nå vil medpasienten jeg skal vise henne foodora appen, men jeg makter det ikke!!!

Gå inn på rommet ditt så får du fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, frosken skrev:

Kan du ikke be kontaktpersonen din om hjelp til å bli litt skjermet fra de andre pasientene. Virker som om du blir sliten av dem akkurat nå.

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, stjernestøv skrev:

Gå inn på rommet ditt så får du fred. 

Nå skjønner jeg hva du mener med å ta inn dårlige energier fra folk!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, elina777 skrev:

Nå skjønner jeg hva du mener med å ta inn dårlige energier fra folk!!!!!

Ok. Ja det er veldig slitsomt,jeg har holdt meg endel på rommet når jeg har vært innlagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja det er veldig slitsomt,jeg har holdt meg endel på rommet når jeg har vært innlagt. 

Veldig slitsomt for jeg er en veldig sosial person, men en medpasient ødela hjernen min med «healing» og nå tar jeg inn ALT og hjernen klemmes sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du her i stedet for å snakke med de ansatte? Vi kan ikke hjelpe deg gjennom et tastatur. Du bør heller forholde deg til vanlige reelle mennesker som får betalt for å ville deg vel og å hjelpe deg. Kjenner jeg blir irritert

Anonymkode: 6d729...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, elina777 skrev:

Veldig slitsomt for jeg er en veldig sosial person, men en medpasient ødela hjernen min med «healing» og nå tar jeg inn ALT og hjernen klemmes sammen

Du må ikke ta imot healing av andre pasienter, de er der av en grunn de også og kan overføre ting på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å vite om Elina kødder eller ikke. Ypperlig måte å få litt etterlengtet oppmerksomhet på dette ved å skrive slike sinnsyke ting. Og folk biter på og gir av sin omsorg. Når andre prøver på noe liknende så får de bare kjæft og beskjed om å ta seg sammen og skjerpe seg og slike ting. Desuten trigger disse tingene meg som selv sliter med psykose problemer.

Anonymkode: 6d729...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...