Gå til innhold

Sykehuset har mistet kontrollen


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehuggu
4 minutter siden, XbellaX skrev:

Det var en annen som irriterte seg. Jeg venter på at du skal unnskylde deg for at du finnes og ta på deg skylden for at jeg sølte vann på kjøkkengulvet tidligere i dag, siden du er så i siget med å unnskylde deg for alt mener jeg :- ) 

Haha, jeg var faktisk i ferd med å skrive at jeg er lei meg for at jeg finnes og at jeg er så rar og dum, men strøk det ut igjen.😅

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

At man ikke kjenner historien er helt ok, men da trenger man jo heller ikke sitte å hoste opp sure kommentarer slik jeg opplevde vedkommende gjorde.

Anonymkode: 96672...ff9

Enig.

Jeg synes det er utrolig leit at folk skriver det jeg oppfatter som kjipe innlegg, i en tråd som dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det ikke alle som har kjent Elina i x-antall år, så da kan det være vanskelig å vite. Vi vet ikke, men kanskje du vet at hun er alvorlig syk.

Anonymkode: d52f0...b4f

Det stemmer at langt fra alle har kjent Elina i svært mange år, og i tråder på et nettforum kan det alltid være noen som dikter og skriver tull. Jeg tenker allikevel at i en tråd hvor noen uttrykker sterk angst og fremstår som psykotiske, så bør man være forsiktig med hva man svarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, elina777 skrev:

Gi deg du da!!! Her skrev jeg fordi jeg FRYKTET for livet mitt etter å ha blitt tilbudt 3 ulike AP på en kveld, det er en film om en jente som døde av det, en dokumentarfilm som de viste snutt av på kjærlighet som medisin, også skal du prøve få meg til å fremstå som en som tullet fordi du er sjalu på meg fordi jeg får gode svar her som støtter meg!!!!!!!!

Har aldri prøvd å få deg til å fremstå som tullet, det er dine egne ord. Spørsmålet er om du får noe godt ut av det når du skriver her inne om dine vrangforestillinger og andre brukere kaster mer ved på bålet.

8 timer siden, XbellaX skrev:

I mine øyne har Elina både tatt til seg og søkt om tilbakemeldinger over mange år, i noen perioder naturlig nok mer enn andre grunnet alvorlighetsgraden av sykdommen. Jeg tror det er takhøyde for å kunne skrive på forumet også når man er vettskremt og alvorlig syk, når man ikke føler seg hørt eller opplever trygghet noe sted. Elina kjenner endel av oss som har vært her over flere år og vi kjenner henne.

Dersom man opplever seg irritert når man leser innleggene er det vel egentlig bare å la være å lese? Jeg synes heller ikke noe om at du skriver "hun er for syk til å ......". Elina klarer fint å svare for seg. Har du noe å ta opp med henne så gjør du mest realt ved å ta det opp med med henne og ikke over hodet på henne.

Når Elina skriver på et slikt forum som dette så må hun regne med å få svar fra andre enn sine "gamle venner". Ønsker hun svar fra kun sine "gamle venner" så må hun skrive på et annet arena der ikke alle har tilgang. 

Har sett en tendens til det her inne at disse "gamle vennene" går i forsvar for hverandre hvis det er noen som får svar de ikke liker, men disse "gamle vennene" bryr seg kun om sine egne og driter i hva som blir sagt til de som ikke er med i "vennegjengen".

Uansett håper jeg Elina får den hjelpen hun trenger og jeg må få mene at det ikke er bra å henge på et forum når man er så syk. 

Anonymkode: d52f0...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri prøvd å få deg til å fremstå som tullet, det er dine egne ord. Spørsmålet er om du får noe godt ut av det når du skriver her inne om dine vrangforestillinger og andre brukere kaster mer ved på bålet.

Når Elina skriver på et slikt forum som dette så må hun regne med å få svar fra andre enn sine "gamle venner". Ønsker hun svar fra kun sine "gamle venner" så må hun skrive på et annet arena der ikke alle har tilgang. 

Har sett en tendens til det her inne at disse "gamle vennene" går i forsvar for hverandre hvis det er noen som får svar de ikke liker, men disse "gamle vennene" bryr seg kun om sine egne og driter i hva som blir sagt til de som ikke er med i "vennegjengen".

Uansett håper jeg Elina får den hjelpen hun trenger og jeg må få mene at det ikke er bra å henge på et forum når man er så syk. 

Anonymkode: d52f0...b4f

Noen mente jeg tuller og jeg holder ikke oversikt over alle anonyme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, elina777 skrev:

Gi deg du da!!! Her skrev jeg fordi jeg FRYKTET for livet mitt etter å ha blitt tilbudt 3 ulike AP på en kveld, det er en film om en jente som døde av det, en dokumentarfilm som de viste snutt av på kjærlighet som medisin, også skal du prøve få meg til å fremstå som en som tullet fordi du er sjalu på meg fordi jeg får gode svar her som støtter meg!!!!!!!!

Hvorfor blir du så provosert og utagerende når noen blir i tvil om du er alvorlig syk eller ikke, når du selv mener at du er helt frisk? Da burde du jo heller omfavne slike innlegg som denne du reagerte på, og si deg enig! 

Så... Ja det er noe som skurrer her 

Anonymkode: 6d729...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, elina777 skrev:

Noen mente jeg tuller og jeg holder ikke oversikt over alle anonyme

Synes du vanligvis kommer med mye bra her inne på forumet og det er helt greit at i dårlige perioder kan det komme mye rart, men ut i fra egne erfaringer så kan det være greit å skjerme seg for DOL og en del andre ting på internett når man er syk.

Anonymkode: d52f0...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir du så provosert og utagerende når noen blir i tvil om du er alvorlig syk eller ikke, når du selv mener at du er helt frisk? Da burde du jo heller omfavne slike innlegg som denne du reagerte på, og si deg enig! 

Så... Ja det er noe som skurrer her 

Anonymkode: 6d729...070

Jeg er ikke provosert og utagerende, jeg bare sier fra Når noen er ufyselige. jeg tuller ikke og om jeg er syk eller ikke krangler tankene mine om. Trolig er jeg frisk/ er jeg syk er det en gave fra Gud det ser vi i filmen avatar, I see you, man har blitt sett ergo er jeg ikke syk, men jeg tuller ikke. Oppmerksomhet vil vi alle ha, i det at man ønsker TILBAKEMELDING på det man stusser over og jeg var i svær angst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Blir veldig usikker på å dele tankene mine med personalet om det at jeg deler dem blir ansett som «oppmerksomhetssyk»

Det blir ikke sett på som det der du er innlagt, du må si sannheten. Her er det alle slags folk, så vi får høre litt av hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det blir ikke sett på som det der du er innlagt, du må si sannheten. Her er det alle slags folk, så vi får høre litt av hvert. 

De merker åssen jeg er uansett. Så det går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...