Gå til innhold

Lavt blodtrykk og puls, starte med lavdose betablokker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt 48-timers EKG, og legen vil sette meg på en lavdose betablokkere for å dempe ekstraslagene jeg sliter med. Problemet er bare at jeg til vanlig har både lavt blodtrykk og lav hvilepuls. BT som jeg har målt på jobb har variert mellom 100/55 til 108/64 de siste to ukene, og pulsen er alt mellom 45-65. Jeg sliter allerede med mye svimmelhet og blodtrykksfall, og vil jo gjerne ikke at dette skal bli verre, men samtidig så vil jeg få bort de irriterende ekstraslagene! 

 Hos legen er BT selvfølgelig alltid typ noe ala 125/70 og hvilepuls på 70-80, så han ser ikke problemet. 

Er det noen her som har erfaring med lavt blodtrykk og lav hvilepuls som har gått på lavdose med betablokker? 

Anonymkode: 22059...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...