Gå til innhold

Tror ikke at jeg orker mer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Greier ikke å stå i vacuumet. Må nok gå videre ... (Tolkes slik dere vil)

Livet mitt er for vondt. Ser ikke noe poeng lengre. 

Anonymkode: d219f...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Greier ikke å stå i vacuumet. Må nok gå videre ... (Tolkes slik dere vil)

Livet mitt er for vondt. Ser ikke noe poeng lengre. 

Anonymkode: d219f...448

Vakumfølelse kan være veldig vondt . Tror du gjør lurt i å som du sier å gå videre . Håper du finner nye veier å gå på som er mindre vonde . 🙂 

Anonymkode: df72d...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har du funnet noen vei? Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke vacuumet, men jeg føler ihvertfall jeg er i det selv. Livet rakna og er uten mening. Plutselig har mitt livsprosjekt blitt å finne ut av meg selv. Noe som er ekstremt belastende og smertefullt. Hvordan går du videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forklare hva vakumfølelse er? Er det denne følelsen av at døden er det eneste som venter? Ingentibg av glede skjer i livet og alt er et ork? Når det som før ga deg glede ikke gjør det lenger? Jeg har det også sånn

Anonymkode: 73d60...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
22 timer siden, LAA skrev:

Har du funnet noen vei? Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke vacuumet, men jeg føler ihvertfall jeg er i det selv. Livet rakna og er uten mening. Plutselig har mitt livsprosjekt blitt å finne ut av meg selv. Noe som er ekstremt belastende og smertefullt. Hvordan går du videre?

Er jo akkurat som å lese om seg selv dette herre. Livsprosjektet mitt handler også nå om å finne ut av meg selv og om hvilken identitet jeg vil ha. Det er så mange motstridende tanker i meg som gir like motstridende følelser. Vet for tiden hverken hvem eller hva jeg er. Belastende og smertefullt ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kallemari skrev:

Er jo akkurat som å lese om seg selv dette herre. Livsprosjektet mitt handler også nå om å finne ut av meg selv og om hvilken identitet jeg vil ha. Det er så mange motstridende tanker i meg som gir like motstridende følelser. Vet for tiden hverken hvem eller hva jeg er. Belastende og smertefullt ja! 

Interessant..det er fler av oss :) Å måtte forholde seg til meningen med livet hele tiden er også uutholdelig. Kjenne at dette livet egentlig er helt meningsløst.. Grusomme følelser..men jeg tror d er noe bra med å oppdage dette vacuumet? Kan være? Men hvordan finne mening igjen? Og kan man rett og slett bare slå seg til ro med at man øsker å finne seg selv? Det er jo et ganske kult og usedvanlig prosjekt! Og man kan ende opp som ganske dyp og reflektert? Mange kunstnere og kjente personer som har strevd med dette. Filosofer osv...men litt smårar kan man jo bli underveis..

Anonymkode: b42e6...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kallemari
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Interessant..det er fler av oss :) Å måtte forholde seg til meningen med livet hele tiden er også uutholdelig. Kjenne at dette livet egentlig er helt meningsløst.. Grusomme følelser..men jeg tror d er noe bra med å oppdage dette vacuumet? Kan være? Men hvordan finne mening igjen? Og kan man rett og slett bare slå seg til ro med at man øsker å finne seg selv? Det er jo et ganske kult og usedvanlig prosjekt! Og man kan ende opp som ganske dyp og reflektert? Mange kunstnere og kjente personer som har strevd med dette. Filosofer osv...men litt smårar kan man jo bli underveis..

Anonymkode: b42e6...fe3

Jeg liker å tenke på disse sakene som at vi er intelligente mennesker som klarer å reflektere såpass mye rundt vår egen eksistens og veien videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...