AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 Skrevet 5. oktober 2019 Hvordan påvirker din tvangslidelse hverdagen din? Har hatt tvangslidelse så lenge jegkan huske. Er 25 år nå. Tok noen år før jeg fikk diagnosen men.. Har mye tvangshandlinger 24 timer i døgnet hver eneste dag, ganske energikrevende og utmattende. Men lært meg å måtte leve med det. Anonymkode: d5575...b57 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 Ja, tvangstanker er noe dritt. Jeg har de som ledd i en annen sykdom. Det er skikkelig plagsomt. Anonymkode: 94efb...784 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 Skrevet 7. oktober 2019 På 5.10.2019 den 23.43, AnonymBruker skrev: Hvordan påvirker din tvangslidelse hverdagen din? Har hatt tvangslidelse så lenge jegkan huske. Er 25 år nå. Tok noen år før jeg fikk diagnosen men.. Har mye tvangshandlinger 24 timer i døgnet hver eneste dag, ganske energikrevende og utmattende. Men lært meg å måtte leve med det. Anonymkode: d5575...b57 Jeg hadde OCD noen år. Så ille at jeg ikke fungerte i jobb. Fikk god hjelp av er OCD-team og eksponering( pluss antidepressiva) . Det hjalp å få veldig god undervisning om hvordan OCDen fungerer og påvirker meg. Jeg hadde lært meg selv feile måter å leve med det. Det var også godt å få forståelse for hvor stort lidelsestrykk OCD kan ha. Følte en del bagatelliserte min tvang og gjorde meg skamfull over tankene og handlingene mine. Det er veldig vanskelig å forstå smerten og ubehaget i dette uten å ha opplevd det. Min tvang var så alvorlig at det ble som å leve i en konstant katastrofe. I dag er jeg veldig mye bedre. Be om hjelp og våg å ta tak i dette. Du vil få det såå mye bedre. Anonymkode: 1f0c9...8b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 Skrevet 7. oktober 2019 På 5.10.2019 den 23.43, AnonymBruker skrev: Hvordan påvirker din tvangslidelse hverdagen din? Har hatt tvangslidelse så lenge jegkan huske. Er 25 år nå. Tok noen år før jeg fikk diagnosen men.. Har mye tvangshandlinger 24 timer i døgnet hver eneste dag, ganske energikrevende og utmattende. Men lært meg å måtte leve med det. Anonymkode: d5575...b57 når du sover og? Anonymkode: a4ab0...825 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.