AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg er redd. Vil ikke klare å møte vedkommede mer. Hen ser sikkert ned på meg også. Anonymkode: 7a04c...87c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 Det har løst seg. Jeg skal ikke møte vedkommede mer og trenger ikke være redd lenger. Anonymkode: 7a04c...87c 0 Siter
kupton Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 1. La meg tippe: Du ser svart/hvitt (også) på dette. Alle som motsier deg er sinte på deg. 2. Det er ingen krise at noen er sinte på hverandre. Selv i de beste forhold som varer over noe tid, vil folk innimellom være sinte på hverandre. Det er helt normalt og går over igjen :-) 0 Siter
XbellaX Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har løst seg. Jeg skal ikke møte vedkommede mer og trenger ikke være redd lenger. Anonymkode: 7a04c...87c Hjelper det deg noe å ha dette synet/ denne mestringsmåten? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har løst seg. Jeg skal ikke møte vedkommede mer og trenger ikke være redd lenger. Anonymkode: 7a04c...87c Det løste seg raskt på 30 minutter. Anonymkode: 743be...f29 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 Det er en interessant tråd likevel, hvordan takle at noen er sinte på deg? Jeg vet at et foreldrepar er sinte på MEG fordi jeg anklaget barnet deres for å drive med mobbing. Jeg har sett det med egne øyne altså. Det er ubehagelig å tenke på at jeg kunne møtt dem på gata f.eks., men så tenker jeg bare: - "Har de en grunn til å være sint? (nei)". - "Er det noe jeg bør be om unnskyldning for? (nei)". Hvis nei på begge, går jeg videre med det. Anonymkode: 870cb...d1c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 Takk for svar. Jeg håper jeg en dag slipper å ha det sånn. Anonymkode: 7a04c...87c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.