Gå til innhold

Smerter i finger


Viktoria Ness

Anbefalte innlegg

Viktoria Ness

Hei! Støvsugeren satt fast slik at jeg måtte dra i den for å få den frem og inn på kjøkkenet, i d jeg gjorde dette i full fart med mye kraft slo jeg lille fingeren hardt inn i dørkanten. D gjorde så klart ufattelig vondt, og hadde mye vondt i mange dager etterpå. Dette er snart 2 uker siden nå, og jeg har hatt en ukes tid uten smerter eller lignende. 
helt frem til igår kveld, da merket jeg at fingeren plutselig begynte å verke og dunke kraftig, hjalp ikke med smertestillende heller. Idag har jeg vært hos lege og sykehus. Legen sa først at d så veldig ut som at den var ute av ledd, så jeg ble sendt for å ta røntgen. Røntgen viste ingen tegn på brudd eller noe sånt. Men den var fortsatt vond. 
verkingen kommer og går. 
ortoped ga meg en sort teip aktig greie (2stk) for å binde lillefingeren fast til ringfingeren. Han hadde ikke noe forklaring på hva d var, men jeg skulle prøve dette i en uke, og gi beskjed hvis smertene fortsatt var der. 
 

jeg bare lurer på om noen kan ha meg tips elr råd? Hva d evt kan være som har skjedd uten at d er et brudd? Når jeg slapper av i fingrene på bordet eller i fanget så bøyer den seg og står litt oppover, også rister den noe voldsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...