Gjest Voiceless Skrevet 14. oktober 2019 Skrevet 14. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du vurdert å trappe litt ned på hvor aktiv du er? Hvis du presser deg selv til bristepunktet hele tiden vil du nettopp komme dit. Det er bra du er aktiv og deltar i aktiviteter, men det er kanskje litt mye. Det er en vurdering du må gjøre selv om det er bra for deg å fortsette sånn eller om du skal trappe litt ned og ta hensyn til hva du selv tåler. Det er en erkjennelse du må gjøre ovenfor deg selv. Det kan sikkert være helt forferdelig å oppleve en slik depresjon og angst som du beskriver og du blir nok desperat etter hjelp til å stå i situasjonen. Jeg er ingen fagperson, så jeg kan ikke si hva som er best for deg i slike akutte situasjoner. Men husk på at det kan bli bedre en gang. Anonymkode: 2c9dd...a34 Ja, det er det jeg jobber med nå og fjerner meg selv fra situasjoner før det går for langt. Men det var heller et svar til de som nok har et inntrykk av at jeg ikke aktiviserer meg selv i hverdagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.