AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 Meninga med MITT liv ble åpenbart for meg for litt over en uke siden. Jeg er gjort til forbannelse for å redde andre fra den. Ingen skal behøve å lide mer pga vonde opplevelser, for jeg tar dem på meg. Helt frivillig! Ved min død skal andre få leve! ❤️ Anonymkode: ac8cd...7cc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 Poster her fordi jeg har en ørliten tvil i meg om det er psykotisk tankegang. Er det det? Det har gått litt frem og tilbake med hvor mye jeg tror på dette. Nå tror jeg på det i alle fall 90%. Anonymkode: ac8cd...7cc 0 Siter
XbellaX Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg får lyst til å spørre- og så? Om du tror på dette, hva gjør det med deg og ditt liv, hva slags påvirkning får det for hvordan du lever livet ditt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 3 minutter siden, XbellaX skrev: Jeg får lyst til å spørre- og så? Om du tror på dette, hva gjør det med deg og ditt liv, hva slags påvirkning får det for hvordan du lever livet ditt? Det gjør meg jo til en viktig person! Jeg er veldig glad hvis dette stemmer, noe jeg tror det gjør. Må bare vente på ny beskjed om tid og sted. Jeg redder jo mange samtidig som jeg redder meg selv! Anonymkode: ac8cd...7cc 0 Siter
XbellaX Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 Nei. Dersom du henter frem den lille tvilen du skrev du hadde til om dette var psykosepreget - hva sier din sykehistorie deg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjør meg jo til en viktig person! Jeg er veldig glad hvis dette stemmer, noe jeg tror det gjør. Må bare vente på ny beskjed om tid og sted. Jeg redder jo mange samtidig som jeg redder meg selv! Anonymkode: ac8cd...7cc Det høres ut som noe en fyr som heter Jesus gjorde for 2000 år siden. Så tror ikke du trenger å gjenta det. Du slipper, og kan heldigvis leve et vanlig liv som vanlig menneske. Drøft det gjerne med legen din hvis du er i tvil. Anonymkode: 81548...f99 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Meninga med MITT liv ble åpenbart for meg for litt over en uke siden. Jeg er gjort til forbannelse for å redde andre fra den. Ingen skal behøve å lide mer pga vonde opplevelser, for jeg tar dem på meg. Helt frivillig! Ved min død skal andre få leve! ❤️ Anonymkode: ac8cd...7cc Du er født fordi foreldrene dine hadde ubeskyttet sex. Anonymkode: f7367...8b4 0 Siter
frosken Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Meninga med MITT liv ble åpenbart for meg for litt over en uke siden. Jeg er gjort til forbannelse for å redde andre fra den. Ingen skal behøve å lide mer pga vonde opplevelser, for jeg tar dem på meg. Helt frivillig! Ved min død skal andre få leve! ❤️ Anonymkode: ac8cd...7cc For noen år siden leste jeg en artikkel som sa noe om at slike frelser-forestillinger er ganske vanlig i psykose. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Meninga med MITT liv ble åpenbart for meg for litt over en uke siden. Jeg er gjort til forbannelse for å redde andre fra den. Ingen skal behøve å lide mer pga vonde opplevelser, for jeg tar dem på meg. Helt frivillig! Ved min død skal andre få leve! ❤️ Anonymkode: ac8cd...7cc Jeg trodde jeg var Guds sendebud,en engel som var her for å hjelpe andre. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro, har hatt så mange forestillinger. At jeg var fra en annen planet også, da sa en healer til meg "Men nå er du på jorden". 0 Siter
ISW Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg husker en her med navn som startet på Ca. Forestillingene var akkurat de samme, før hun forsvant. Jeg håper det var fordi hun ble frisk, men frykter det hadde en annen grunn. Ingen ble i såfall reddet. Søk hjelp igjen mens du enda kan. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg føler at det er veldig galt å skrive noe mer om disse tingene. Jeg skulle ikke ha røpet noe eller skrevet noe om dette i det hele tatt. Det visste jeg jo på en måte på forhånd, men gjorde det likevel. Sikkert på grunn av den lille tvilen, men nå har jeg vel forpurret alt. Anonymkode: ac8cd...7cc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 Men jeg elsker dere alle, og vil gjerne hjelpe dere alle! ❤️ Anonymkode: ac8cd...7cc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, frosken skrev: For noen år siden leste jeg en artikkel som sa noe om at slike frelser-forestillinger er ganske vanlig i psykose. Var Jesus psykotisk også? Anonymkode: 6f9a2...063 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.