Gå til innhold

Å bli presset til analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det et overgrep når man blir presset til å ha analsex, av kjæresten? Blir ikke direkte tvunget og han er ikke voldelig. Men han maser så mye, mange ganger om dagen så jeg gir etter for å slippe maset. Jeg er tydelig på at jeg ikke har lyst men da maser han bare mer når jeg sier nei. Han vil ikke ha vanlig sex lenger for det er kjedelig, er jo så mye trangere og bedre i rumpa. Jeg får jo ingen nytelse av det, synes det er både vondt og ekkelt.. Er dette greit?? 

Anonymkode: 6f3a3...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det et overgrep når man blir presset til å ha analsex, av kjæresten? Blir ikke direkte tvunget og han er ikke voldelig. Men han maser så mye, mange ganger om dagen så jeg gir etter for å slippe maset. Jeg er tydelig på at jeg ikke har lyst men da maser han bare mer når jeg sier nei. Han vil ikke ha vanlig sex lenger for det er kjedelig, er jo så mye trangere og bedre i rumpa. Jeg får jo ingen nytelse av det, synes det er både vondt og ekkelt.. Er dette greit?? 

Anonymkode: 6f3a3...2b3

Selvfølgelig er det ikke greit. Hvordan han kan nyte det når han må presse deg til det er langt utover min fatteevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som han forstår at jeg ikke vil. Han svarer bare at det er bedre med analsex fordi det er så trangt.

Anonymkode: 6f3a3...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker ikke som han forstår at jeg ikke vil. Han svarer bare at det er bedre med analsex fordi det er så trangt.

Anonymkode: 6f3a3...2b3

Spør om du får ta ham i ræva med en slangeagurk... Da skal du se at han endrer mening. Jeg hadde gitt ham beskjed om å flytte om han ikke kuttet ut maset tvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Spør om du får ta ham i ræva med en slangeagurk... Da skal du se at han endrer mening. Jeg hadde gitt ham beskjed om å flytte om han ikke kuttet ut maset tvert.

Han svarer bare at det ikke er naturlig for menn å få noe inn der. Vi kvinner derimot er laget for å bruke alle hull. Så det er naturlig å få noe i rumpa bare fordi jeg er jente. Og jeg vil begynne å like det bare vi gjør det oftere.. Stemmer sikkert for noen, man kan bli vant til det, men jeg vil jo ikke🙄

Har sagt mange ganger at jeg vil prøve å putte en dildo i rumpa hans

Anonymkode: 6f3a3...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han svarer bare at det ikke er naturlig for menn å få noe inn der. Vi kvinner derimot er laget for å bruke alle hull. Så det er naturlig å få noe i rumpa bare fordi jeg er jente. Og jeg vil begynne å like det bare vi gjør det oftere.. Stemmer sikkert for noen, man kan bli vant til det, men jeg vil jo ikke🙄

Har sagt mange ganger at jeg vil prøve å putte en dildo i rumpa hans

Anonymkode: 6f3a3...2b3

For en tosk. Spark ham ut av både seng og hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han svarer bare at det ikke er naturlig for menn å få noe inn der. Vi kvinner derimot er laget for å bruke alle hull.

Det var dagens!  🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det et overgrep når man blir presset til å ha analsex, av kjæresten? Blir ikke direkte tvunget og han er ikke voldelig. Men han maser så mye, mange ganger om dagen så jeg gir etter for å slippe maset. Jeg er tydelig på at jeg ikke har lyst men da maser han bare mer når jeg sier nei. Han vil ikke ha vanlig sex lenger for det er kjedelig, er jo så mye trangere og bedre i rumpa. Jeg får jo ingen nytelse av det, synes det er både vondt og ekkelt.. Er dette greit?? 

Anonymkode: 6f3a3...2b3

Nei det er selvfølgelig ikke greit.

Jeg tror ikke dette er et overgrep du kan gå til politiet med. Han maser, og du gir etter. Jeg vet ikke nøyaktig hvor grensen går, men det virker akkurat litt for tynt til å bure noen inne. 

Jeg antar det oppleves som et overgrep siden du spør, og da er det et problem for deg. For det første må du fra nå av aldri gå med på analsex en eneste gang til, før du selv har lyst. (Sannsynligvis betyr det aldri mer, og det er helt ok)

Hvis det betyr slutten på forholdet er det en bonus. Hvis han ikke klarer å tenne på vanlig sex bør han søke hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det et overgrep når man blir presset til å ha analsex, av kjæresten? Blir ikke direkte tvunget og han er ikke voldelig. Men han maser så mye, mange ganger om dagen så jeg gir etter for å slippe maset. Jeg er tydelig på at jeg ikke har lyst men da maser han bare mer når jeg sier nei. Han vil ikke ha vanlig sex lenger for det er kjedelig, er jo så mye trangere og bedre i rumpa. Jeg får jo ingen nytelse av det, synes det er både vondt og ekkelt.. Er dette greit?? 

Anonymkode: 6f3a3...2b3

Det høres veldig vondt ut å få noe opp i bakenden,det hadde jeg aldri akseptert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
AnonymBruker

Nei det er overhodet ikke greit. Du kan jo spørre han om å få ta han med en stor dildo i ræva?? Se om han synes det er greit? 
Nei analsex og alle former for sex skal være nytelse for begge. Sex er å gi kjæresten nytelse, ikke smerte og ubehag. 
 

Anonymkode: 89752...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...