AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 Skrevet 22. oktober 2019 Tar meg selv i å bli veldig lett påvirket av ting rundt meg, f.eks: Tv: humoristiske serier, typisk modern Family, alle sammen sammen, walgren m.m og så merker jeg at jeg tar veldig etter dem. Altså jeg blir mer fjollete og barnslig slik som dem i min væremåte.( Jeg vet, burde se litt mer seriøs TV.) Men jeg blir så godt humør av dette, selv om jeg føler meg ganske tragisk, og dette er jo ikke positivt for meg. Kan bli veldig fascinert av enkelte personer og tar meg selv i å «kopiere» dem på en beskjeden måte da. Må legge til at jeg kan være ganske bestemt i det daglige, med dem jwg omgås til vanlig. Er dette vanlig eller er jeg helt på jordet. Kanskje en slags umoden personlighetsforstyrrelse jeg har. Uff. Anonymkode: e7afc...788 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 Skrevet 23. oktober 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar meg selv i å bli veldig lett påvirket av ting rundt meg, f.eks: Tv: humoristiske serier, typisk modern Family, alle sammen sammen, walgren m.m og så merker jeg at jeg tar veldig etter dem. Altså jeg blir mer fjollete og barnslig slik som dem i min væremåte.( Jeg vet, burde se litt mer seriøs TV.) Men jeg blir så godt humør av dette, selv om jeg føler meg ganske tragisk, og dette er jo ikke positivt for meg. Kan bli veldig fascinert av enkelte personer og tar meg selv i å «kopiere» dem på en beskjeden måte da. Må legge til at jeg kan være ganske bestemt i det daglige, med dem jwg omgås til vanlig. Er dette vanlig eller er jeg helt på jordet. Kanskje en slags umoden personlighetsforstyrrelse jeg har. Uff. Anonymkode: e7afc...788 Der kjenner jeg meg igjen og det tror jeg, uten å vite det, at det er en distansering av selvet og en flukt fra en vanskelig hverdag. Det er nok sunt. Anonymkode: eb62b...d73 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.