Gå til innhold

Stoppet boken til Durek.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Blir du redd? Det er ikke meningen å skremme noen,men det finnes flere virkelighetstroer)teorier. 

Det er faktisk ikke lov etter norsk lov å si alt, selv om det er ytringsfrihet. Der å si at en kan kurrere kreft slik som han har sagt, er blant det som ikke er lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei dette gjør ikke meg redd, men jeg synes ikke dette hører hjemme på et helseforum hvor det er mange syke mennesker.

Anonymkode: cf1cb...110

Da får du be admin om å slette det, dessuten er det ikke et helseforum lenger. Folk skriver om alt mulig her, har blitt både skremt og trigget selv. Men det er jo jeg som velger å lese det. Tåler ikke folk mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det ER det jeg tror. Men tåler kritikk,ikke alle som tror på alt jeg tror på. Ja kan presisere det igjen jeg, det ER hva jeg tror og det er min virkelighetsoppfatning. 

Du har ikke noe hold i å si at sånn er det fordi jeg tror på det.  Ingen forskere aksepterer sånt tøv.  Jeg kan ikke si at gresset er rødt fordi jeg tror det.  Ordet for fargen på gresset er grønt.

Anonymkode: cf1cb...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emilie321 skrev:

Det er faktisk ikke lov etter norsk lov å si alt, selv om det er ytringsfrihet. Der å si at en kan kurrere kreft slik som han har sagt, er blant det som ikke er lov.

Jeg har ikke sagt at han har rett i at han kan kurere kreft, der har jeg tro på helsevesenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke noe hold i å si at sånn er det fordi jeg tror på det.  Ingen forskere aksepterer sånt tøv.  Jeg kan ikke si at gresset er rødt fordi jeg tror det.  Ordet for fargen på gresset er grønt.

Anonymkode: cf1cb...110

Men man har lov å tro på hva man vil her i landet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men man har lov å tro på hva man vil her i landet? 

Ja, men en har ikke lov til å si alt mulig. Samtidig så trenger en ikke dytte på andre sine egne vrangforestillinger.  Spesielt ting som kan være skadelig for andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Ja, men en har ikke lov til å si alt mulig. Samtidig så trenger en ikke dytte på andre sine egne vrangforestillinger.  Spesielt ting som kan være skadelig for andre

Kan det være skadelig for andre? Hvem da? Har noen blitt skadet av dette? Isåtilfelle må de jo slutte å lese aviser også da og ukeblader, det står myeom dette overalt i dag. 

Det kan like gjerne være dere som har vrangforestillinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

hvem er dere som tror dere sitter med sannheten????????????????

Mange har gjort vitenskapelig forsøk med folk som hevder de har evner,  det har hittil aldri blitt bevist, altså er det sannsynligvis folk som tror de har evner de ikke har, eller folk som lurer andre til å tro at de har evner de ikke har.

Hvis vi skulle tro på alt alle sa om alt, så ville samfunnet blitt ganske så kaotisk

Anonymkode: 26c55...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange har gjort vitenskapelig forsøk med folk som hevder de har evner,  det har hittil aldri blitt bevist, altså er det sannsynligvis folk som tror de har evner de ikke har, eller folk som lurer andre til å tro at de har evner de ikke har.

Hvis vi skulle tro på alt alle sa om alt, så ville samfunnet blitt ganske så kaotisk

Anonymkode: 26c55...077

Men det er fortsatt lov å tro på det man vil? Er det ikke lov å si hva man tror på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men det er fortsatt lov å tro på det man vil? Er det ikke lov å si hva man tror på? 

Nei det er ikke lov å si hva man vil hvor som helst.

Anonymkode: cf1cb...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke lov å si hva man vil hvor som helst.

Anonymkode: cf1cb...110

Å visste ikke at det var en lov imot det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Får masse pepper her og syns det er urettferdig, hvem er dere som tror dere sitter med sannheten????????????????

Nå er det diskusjon her i forhold til den boka og ting som står i den. Bl.a hvorfor den er stoppet. Og når noen påstår at noen har valgt å få kreft og at enkelte kan kurere dette,  så viser all forskning at dette er tull.  Hva den enkelte tror på, må være opp til den enkelte. Men å nærmest forkynne sin sannhet til andre her inne på dol, synes jeg blir helt feil. Særlig når dette kan være ødeleggende for andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emilie321 skrev:

Nå er det diskusjon her i forhold til den boka og ting som står i den. Bl.a hvorfor den er stoppet. Og når noen påstår at noen har valgt å få kreft og at enkelte kan kurere dette,  så viser all forskning at dette er tull.  Hva den enkelte tror på, må være opp til den enkelte. Men å nærmest forkynne sin sannhet til andre her inne på dol, synes jeg blir helt feil. Særlig når dette kan være ødeleggende for andre. 

Hvordan er det mer ødeleggende for dere enn for meg å høre deres sannhet?

Jeg har aldri påstått at jeg tror Durek kan kurere kreft!!!

Og dere forkynner da vitterlig deres sannhet i lange baner. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvordan er det mer ødeleggende for dere enn for meg å høre deres sannhet?

Jeg har aldri påstått at jeg tror Durek kan kurere kreft!!!

Og dere forkynner da vitterlig deres sannhet i lange baner. 

Jeg har ikke sett noen diskutere ego og sjel i forhold til kreft her.  Du skriver noe som ingen opplyste mennesker tror på og det er farlig.  Du forsvarer tullet til Durek som ikke baserer seg på forskning og det er farlig.

Anonymkode: cf1cb...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett noen diskutere ego og sjel i forhold til kreft her.  Du skriver noe som ingen opplyste mennesker tror på og det er farlig.  Du forsvarer tullet til Durek som ikke baserer seg på forskning og det er farlig.

Anonymkode: cf1cb...110

Farlig? Så det er farlig å lese medium og visjon også da? Fatter ikke hva dere er så redd for og hvorfor dette er så farlig?

Men de kan bare slette denne tråden, ikke kjekt å få hele dol politiet på nakken heller!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvordan er det mer ødeleggende for dere enn for meg å høre deres sannhet?

Jeg har aldri påstått at jeg tror Durek kan kurere kreft!!!

Og dere forkynner da vitterlig deres sannhet i lange baner. 

Vi snakker om hva som medisinsk vitenskap har bevist og det er en viss forskjell, synes iallefall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Vi snakker om hva som medisinsk vitenskap har bevist og det er en viss forskjell, synes iallefall jeg.

Sannheten er ikke lik for alle, jeg respekterer at dere tror på vitenskapen....som ikke har kommet særlig lang. Men den vil komme lenger i fremtiden, da får dere se. Da kan vel dere respektere min sannhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sannheten er ikke lik for alle, jeg respekterer at dere tror på vitenskapen....som ikke har kommet særlig lang. Men den vil komme lenger i fremtiden, da får dere se. Da kan vel dere respektere min sannhet?

Jeg har ikke forkynnet noen sannhet så vidt jeg vet.  Jeg kommer ikke til å oppleve den dagen at dette tøvet med sjel og ego i forhold til kreft blir sett på som sannhet.

Anonymkode: cf1cb...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...