Gå til innhold

Stoppet boken til Durek.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke forkynnet noen sannhet så vidt jeg vet.  Jeg kommer ikke til å oppleve den dagen at dette tøvet med sjel og ego i forhold til kreft blir sett på som sannhet.

Anonymkode: cf1cb...110

Nei det kommer du nok ikke når ikke du har et åpent sinn,egoet vil ikke ha kreft. Egoet vil bare være frisk og lykkelig hele tiden, men er det mulig da i dette livet? Vi har vel alle fått våre utfordringer her i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det kommer du nok ikke når ikke du har et åpent sinn,egoet vil ikke ha kreft. Egoet vil bare være frisk og lykkelig hele tiden, men er det mulig da i dette livet? Vi har vel alle fått våre utfordringer her i livet. 

Du vet ingenting om mitt åpne sinn, og jeg fraber meg slike uttalelser.

Anonymkode: cf1cb...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet ingenting om mitt åpne sinn, og jeg fraber meg slike uttalelser.

Anonymkode: cf1cb...110

Oh Jesus så ømfintelige dere er her inne da. Beklager så meget deres høyhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Beklager hvis jeg har støtt eller skremt noen, som lillemus og andre anonyme. Trodde dere tålte såpass...

Du har overhode ikke skremt meg, jeg er så vant til alt det du skriver etter mange år her inne at jeg tar det for det jeg mener det er - det jeg er redd for er at noen som har kreft eller har noen i sin nærhet som har det, kan finne på å tro det du sier og blir redd og lei seg for det. Det finnes folk som tror på sånt og blir deperimerte og tror det er noe galt med dem når de ikke klarer å tenke seg friske f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lillemus skrev:

Du har overhode ikke skremt meg, jeg er så vant til alt det du skriver etter mange år her inne at jeg tar det for det jeg mener det er - det jeg er redd for er at noen som har kreft eller har noen i sin nærhet som har det, kan finne på å tro det du sier og blir redd og lei seg for det. Det finnes folk som tror på sånt og blir deperimerte og tror det er noe galt med dem når de ikke klarer å tenke seg friske f.eks.

Ja da beklager jeg til dem,men tror folk er så oppegående at de kan selv gjøre opp sin mening. Folk er ikke så svake som du tror tror jeg,de kan tenke selv. Det har gjelt mange tråder her inne. 

Og jeg tror ikke lenger man kan tenke seg friske. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Da beklager jeg, det er det jeg tror. Har ikke påstått at det er sant og virkelighet for andre enn meg her inne. 

Dette er ikke virkelighet, og er psyke tanker.

Anonymkode: 303a2...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Men man har lov å tro på hva man vil her i landet? 

Du kan tro på hva du vil, men dette er bare tøv uten rot i virkeligheten.

Anonymkode: 303a2...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke virkelighet, og er psyke tanker.

Anonymkode: 303a2...b8e

Og hvordan kan psyke tanker skade andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan tro på hva du vil, men dette er bare tøv uten rot i virkeligheten.

Anonymkode: 303a2...b8e

Javisst, og da hører vel folk her inne på dere fremfor meg da siden dere har rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Sannheten er ikke lik for alle, jeg respekterer at dere tror på vitenskapen....som ikke har kommet særlig lang. Men den vil komme lenger i fremtiden, da får dere se. Da kan vel dere respektere min sannhet?

Det finnes kun en sannhet. 

Anonymkode: 303a2...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja da beklager jeg til dem,men tror folk er så oppegående at de kan selv gjøre opp sin mening. Folk er ikke så svake som du tror tror jeg,de kan tenke selv. Det har gjelt mange tråder her inne. 

Og jeg tror ikke lenger man kan tenke seg friske. 

Vel, noen tror på alt, også på dette... Og på det du sier også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, stjernestøv skrev:

Beklager hvis jeg har støtt eller skremt noen, som lillemus og andre anonyme. Trodde dere tålte såpass...

Jeg har vanskeligheter med å tro at du har skremt noen som helst. Jeg tror du skremmer mest deg selv. 

Boken er stanset fordi den kan være skadelig for andre med psykiske lidelser. Den er ikke skadelig for friske mennesker. Det er heller ikke de som vil finne boka interssant og kjøpe den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og hvordan kan psyke tanker skade andre?

F.eks når en ambulanse blir stjålet og kjørt på mennesker, eller når noen schizofreni dreper et menneske fordi tankene sier det.

Når en voldtar eller misbruker noen seksuelt. 

Anonymkode: cf1cb...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har vanskeligheter med å tro at du har skremt noen som helst. Jeg tror du skremmer mest deg selv. 

Boken er stanset fordi den kan være skadelig for andre med psykiske lidelser. Den er ikke skadelig for friske mennesker. Det er heller ikke de som vil finne boka interssant og kjøpe den. 

Det er sikkert mange nok som er interessert i å kjøpe boka og lese den.  Det er mange på dol med forskjellige psykiske lidelser så det er ikke godt å si om noen er blitt skremte.

Anonymkode: cf1cb...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Nå har de stoppet boken til sjaman Durek,hvorfor det? Nå ble jeg nyskjerrig på hva den inneholder,har jo lest masse alternative bøker. Må være noe galt med denne da?

Endelig. Dette var npe jeg håpet på. Har tenkt på det. Har de stoppet den ? Så bra ! Fornuftig. Hvem stoppet den ? 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Da får admin slette tråden da, du kan jo rapportere det. Dere tåler tydeligvis ikke at folk har ulike teorier om ting. Og hvis det ikke har rot i virkeligheten hvorfor skulle det skremme noen da?

Du tror på det åndelige. Og mulig en del av det samme som Martha og Sjamamen?  Men er det ikke egentlig litt dumt å tro på det som Sjamanen skrev om anngående kreft? Jeg synes det han skrev om er sykt, og det han skrev om kreft gjør folk som er rammet av det veldig vondt.

Mulig du er litt naiv som tror på det. Du er en snill og hyggelig bruker. Men du er naiv som tror på det tøvet til sjamanen.  Vil ikke tro annet. 

 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Men man har lov å tro på hva man vil her i landet? 

Du har lov til å tro hva du vil. Men håper du våkner opp anngående dette med sjamanen og kreftuttalelsene hans.

Sjamanen går for langt i sine uttalelser om kreft.  Det er nesten sånn at jeg hadde forventet en beklagelse fra kongehuset om at prinsessen sin kjæreste går så langt i sine uttalelser. 

Men desverre så er det de som går fem på. Mener å huske at du skrev at du hadde en diagnose og det er mulig derfor du går fem på og tror på dette. Lettere da. Men forstår jo at du kan tenke at det som rammer folk er skjebnen. Altså at det kan være din tro. Huff. Jeg er glad boka ble stanset.

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

På tide å legge ned kongehuset vel? En privilegert gjeng som omgir seg med "mystikere"  Minner meg litt om serien teh last tzars, der Rasputin får være veileder for den idiotiske tsarfamilien som i sin egoisme lar landet gå mot revulusjon, da de ikke har noen clue om noe. Så kom de   bedritene bolsjevikene og tok over med sin grenseløse ekstremisme. Nei, huff a meg :) Er Durek vår tids Rasputin? Kanskje litt mindre sexfiksert?

 

Beklager, men dette er dumt, og en flåsete post, da monarkiet i dag bare er en tradisjon, noen liker. Og ikke har noen reell makt heldigvis.

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

På tide å legge ned kongehuset vel? En privilegert gjeng som omgir seg med "mystikere"  Minner meg litt om serien teh last tzars, der Rasputin får være veileder for den idiotiske tsarfamilien som i sin egoisme lar landet gå mot revulusjon, da de ikke har noen clue om noe. Så kom de   bedritene bolsjevikene og tok over med sin grenseløse ekstremisme. Nei, huff a meg :) Er Durek vår tids Rasputin? Kanskje litt mindre sexfiksert?

 

Beklager, men dette er dumt, og en flåsete post, da monarkiet i dag bare er en tradisjon, noen liker. Og ikke har noen reell makt heldigvis.

Vi skal være glad for at kongehuset vårt ikke har noen reel makt. Det hadde nok ikke vært det beste for oss dersom Martha tilfeldigvis fikk tronen med kong sjaman ved sin side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...