Gå til innhold

Hvor mye alkohol drikker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En øl en sjelden gang i blant hvis jeg er alene, kanskje en sixpack i året.

2-3 øl om dagen hvis jeg er på telt/hyttetur, Veldig godt med en kald en på de betjente DnT-hyttene etter en god økt. er på 1-2 turer om sommeren

3-6 øl og et par whiskey hvis det er brettspillhelg, kanskje en gang i kvartalet.

Men hvis det blir skikkelig fest ala nyttårsaften eller festival så har jeg litt problemer med å begrense meg, men disse forekommer sjeldnere og sjeldnere med alderen...

Anonymkode: b3393...1d6

Jeg drikker mye, sikkert altfor mye.  Jeg bor alene og har voksne barn.  Da de var små drakk jeg kun alkohol hvis det var noe helt spesielt og da veldig moderat.

Nå drikker jeg hver uke og ofte i uka, alt etter som.  Kjøper gjerne vin før helgene og så koser jeg meg med vinglass som ofte blir flere enn et.  Nå går jeg inn i siste fase av livet, og har ikke noen ønsker om å leve lenge.  Jeg vil leve godt mens jeg lever.

Anonymkode: 1b4cb...392

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...