Gå til innhold

De tar meg ikke på alvor.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Annamaria
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bra det da. 

Jeg har ikke hatt bilyd i ettertid, men fått masse EKG på psykiatrisk fordi jeg tar medisiner osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Annamaria skrev:

Jeg har ikke hatt bilyd i ettertid, men fått masse EKG på psykiatrisk fordi jeg tar medisiner osv

Ja de skal ta EKG når man tar medisiner, og puls og blodtrykk...ingen tar ansvar for det her. Har bestilt meg blodtrykksapparat og må være min egen lege. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja de skal ta EKG når man tar medisiner, og puls og blodtrykk...ingen tar ansvar for det her. Har bestilt meg blodtrykksapparat og må være min egen lege. 

De tar puls og blodtrykk hele tiden på psykiatrisk her jeg bor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Annamaria skrev:

De tar puls og blodtrykk hele tiden på psykiatrisk her jeg bor

Ja når du er innlagt ja? Eller tar de det når du er hjemme og? Er det fact som har ansvaret for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja når du er innlagt ja? Eller tar de det når du er hjemme og? Er det fact som har ansvaret for det?

Ja sett de tar det på andre pasienter og

ikke når jeg er hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Annamaria skrev:

Ja sett de tar det på andre pasienter og

ikke når jeg er hjemme

Ok. Når jeg var innlagt var de veldig opptatt av det, de driter i det når jeg er hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Når jeg var innlagt var de veldig opptatt av det, de driter i det når jeg er hjemme. 

Kan du ikke bestille deg en time hos fastlegen da og be om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Annamaria skrev:

Kan du ikke bestille deg en time hos fastlegen da og be om det

Skal det. Men legen jeg snakket med sa jo at det ikke var farlig og at jeg ikke måtte være redd, kroppen kunne være urolig selv om jeg ikke trodde det. Altså psykisk. Psykisk helse kunne følge opp blodtrykket sa de,men jeg skal ta det opp med fastlegen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Skal det. Men legen jeg snakket med sa jo at det ikke var farlig og at jeg ikke måtte være redd, kroppen kunne være urolig selv om jeg ikke trodde det. Altså psykisk. Psykisk helse kunne følge opp blodtrykket sa de,men jeg skal ta det opp med fastlegen. 

Det er din rett. Man må være frisk for å være syk som de sier 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Annamaria skrev:

Det er din rett. Man må være frisk for å være syk som de sier 

Ja det er noe i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Når halveringstid på xeplion er 25 til 49 dager, hvor lang tid går det før den er ute av kroppen da?

Gang med 5.

Anonymkode: 2091c...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gang med 5.

Anonymkode: 2091c...1a0

Takk. Jøye meg tar det så lang tid før det er ute av kroppen ja,ja da slutter jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk. Jøye meg tar det så lang tid før det er ute av kroppen ja,ja da slutter jeg. 

Here we go again, den evige runddansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk. Jøye meg tar det så lang tid før det er ute av kroppen ja,ja da slutter jeg. 

Jeg synes det går kortere og kortere mellom at du slutter på medisiner, starter igjen fordi du blir steindårlig, slutter igjen, starter igjen... Ser du ikke dette selv? Du fungerer ikke uten medisiner. Hver eneste gang er du like soleklar på at dette skal du klare, denne gangen skal det gå! Hvor mange ganger skal du ødelegge mer og mer for deg selv før du skjønner at det ikke går?

Du gir så fine svar til mange andre som sliter her inne, gode og fine svar, og da er det vondt å se at du ødelegger så til de grader for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Jeg synes det går kortere og kortere mellom at du slutter på medisiner, starter igjen fordi du blir steindårlig, slutter igjen, starter igjen... Ser du ikke dette selv? Du fungerer ikke uten medisiner. Hver eneste gang er du like soleklar på at dette skal du klare, denne gangen skal det gå! Hvor mange ganger skal du ødelegge mer og mer for deg selv før du skjønner at det ikke går?

Du gir så fine svar til mange andre som sliter her inne, gode og fine svar, og da er det vondt å se at du ødelegger så til de grader for deg selv.

Jeg bare tenker tilbake på om det var så ille uten medisiner, og om de i det hele tatt virker. Men skal ta det opp med sykepleieren i morgen,han sa jo jeg var flink som tok medisiner og trente. Blir vel ikke flink nå da,men ikke vits i å ta dem om de ikke virker. Og det kan jo være xeplion jeg får høy puls og høyt blodtrykk av. Men jeg innrømmer at jeg er en ambivalent person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg bare tenker tilbake på om det var så ille uten medisiner, og om de i det hele tatt virker. Men skal ta det opp med sykepleieren i morgen,han sa jo jeg var flink som tok medisiner og trente. Blir vel ikke flink nå da,men ikke vits i å ta dem om de ikke virker. Og det kan jo være xeplion jeg får høy puls og høyt blodtrykk av. Men jeg innrømmer at jeg er en ambivalent person. 

Man merker stor forskjell på det du skriver her inne, med eller uten medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...