Gå til innhold

Epikrise : Funn ved innkomst :


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Glitter skrev:

Er ikke for å rangere hvor pen man er (det er jo ikke avhengig av alder i grunn), men for å si noe om den generelle tilstanden til pasienten. Som kan være nyttige opplysninger i diverse sammenhenger. 

Hehe, det var jo merkelig hos en konsultasjon for allergier da. I psykiatrien er det derimot helt vanlig da det å være mimikkløs kan være på grunn av alt fra depresjon, psykose, Asperger syndrom og sikkert mer. Samme med når de beskriver motorisk retardasjon, senket/monotont stemmeleie, latenstid osv. Det er jo opplagt at det er gode og viktige opplysninger. Hva allergilegen ville med det derimot skjønner ikke jeg. 😛 Men noen har det sikkert innarbeidet å vurdere hele pasienten uansett hva det gjelder. Jeg vet ikke. 

Den allergilegen var bare dust, da, jeg ga tilbakemelding på det og fikk byttet lege. Og så måtte jeg ta av meg til BH'en, og han ble sånn flau og oppførte seg rart, mistet kulepennen i gulvet og sånn...eh?

HADET BRA, DU! Hilsen den mimikkløse med store pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
23 timer siden, cathlin skrev:

Trodde det bare var i psykiatrien de omtalte utseende etc.

Nei, det er jo tydeligvis ikke det. 

Får vel bare være glad for at det ikke sto : Kvinne 53 år, ser betydelig eldre ut. 

Da hadde jeg blitt sur altså ! 🙄

Jeg forstår fortsatt ikke vitsen jeg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei, det er jo tydeligvis ikke det. 

Får vel bare være glad for at det ikke sto : Kvinne 53 år, ser betydelig eldre ut. 

Da hadde jeg blitt sur altså ! 🙄

Jeg forstår fortsatt ikke vitsen jeg 🙂

Meningsløst. Jeg vurderer å skrive egen journal hver gang jeg besøker helsevesenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hodestups skrev:

Den allergilegen var bare dust, da, jeg ga tilbakemelding på det og fikk byttet lege. Og så måtte jeg ta av meg til BH'en, og han ble sånn flau og oppførte seg rart, mistet kulepennen i gulvet og sånn...eh?

HADET BRA, DU! Hilsen den mimikkløse med store pupper.

Det var jo bra at det ikke sto den mimikkløse med store pupper i journalen da :lol: jeg måtte også kle av meg til bh'en når jeg var hos hudlege for et utslett på armen. Kanskje det var samme lege, merkelig. Var på nordvestlandet. 

Anonymkode: db2a7...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo bra at det ikke sto den mimikkløse med store pupper i journalen da :lol: jeg måtte også kle av meg til bh'en når jeg var hos hudlege for et utslett på armen. Kanskje det var samme lege, merkelig. Var på nordvestlandet. 

Anonymkode: db2a7...f7f

Nei, da var det ikke samme lege :) dette var i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...