Gå til innhold

Gjettekonkurranse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det i det siste er blitt gjort så stort nummer ut av alle inn- og utmeldingene mine her, så hadde det vært morsomt om dere greier å gjette/huske hvilke andre nick jeg har vært registrert med. 

Kom igjen, la meg få se: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg, men nå synes jeg av hensyn til deg selv og andre at du bør logge av en stund og gjøre noe annet...

Skrevet
15 minutter siden, Anothertry skrev:

Siden det i det siste er blitt gjort så stort nummer ut av alle inn- og utmeldingene mine her, så hadde det vært morsomt om dere greier å gjette/huske hvilke andre nick jeg har vært registrert med. 

Kom igjen, la meg få se: 

Jeg tenker ikke sammenheng mellom nick i grunn, folk kommer og går virker det som. 

Skrevet

Nei, nå skal jeg slutte. Logger av nå, og i morgen er jeg uansett ikke her. Unnskyld, @issomethingwrong og alle andre jeg måtte ha støtt ved mine masseinnmeldinger og masseutmeldinger, og ellers unnskyld for alt annet jeg måtte ha berørt/infisert dere med. Denne bakterien, kreftsvulsten, og plageånden (undertegnede) på dol er snart endelig historie! Ta dere en øl og feire! :D

Skrevet

Skååål for dere! :D Jeg gleder meg med dere! :D

Skrevet
3 minutter siden, Anothertry skrev:

Nei, nå skal jeg slutte. Logger av nå, og i morgen er jeg uansett ikke her. Unnskyld, @issomethingwrong og alle andre jeg måtte ha støtt ved mine masseinnmeldinger og masseutmeldinger, og ellers unnskyld for alt annet jeg måtte ha berørt/infisert dere med. Denne bakterien, kreftsvulsten, og plageånden (undertegnede) på dol er snart endelig historie! Ta dere en øl og feire! :D

Tror ikke du har støtt noen :) Her foregår alle slags diskusjoner. 

Skrevet

Ro deg ned da, dramaqueen. Vil du holde deg borte, så hold deg borte. Litt pinlig med slike attention seekers, som bare skal ha all oppmerksomheten, ved å melde seg inn og ut. (Som forøvrig er helt greit, men så lenge man ikke må lage noe nummer ut av det......).

Anonymkode: 33709...1f6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...