Gå til innhold

Brainzapps og ekstrasystoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på nedtrapping av Efexor, er på 37,5 mg. Har en del zappinger/ lyn i hodet, men noen ganger føler jeg at det zapper gjennom hele kroppen. Er litt usikker på om det er ekstraslag fra hjertet jeg kjenner eller om disse såkalte zappene kan føles helt ut i fingertuppene ? Noen som aner ? 

Anonymkode: c2618...e18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg sluttet på Cipralex så husker jeg at det ganske lenge zappet i hele kroppen, ofte flere ganger i minuttet. Jeg var veldig ung, rundt 15 og var vettskremt. Klarte ikke å sette det i sammenheng med Cipralex, trodde jeg hadde fått en hjernesvulst. 

Du kan nok slappe helt av, det er normalt! 

Anonymkode: b515d...d24

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg sluttet på Cipralex så husker jeg at det ganske lenge zappet i hele kroppen, ofte flere ganger i minuttet. Jeg var veldig ung, rundt 15 og var vettskremt. Klarte ikke å sette det i sammenheng med Cipralex, trodde jeg hadde fått en hjernesvulst. 

Du kan nok slappe helt av, det er normalt! 

Anonymkode: b515d...d24

Hilsen Cesium, var ikke meningen å fjerne nicket :)

Skrevet

Takk for svar, blir litt skremt jeg også, blir redd hjertet skal stoppe. Men jeg gleder meg over å funnet meg selv igjen, og at depresjonen har lettet i takt med nedtrappingen av AD, 😊

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, blir litt skremt jeg også, blir redd hjertet skal stoppe. Men jeg gleder meg over å funnet meg selv igjen, og at depresjonen har lettet i takt med nedtrappingen av AD, 😊

Så godt å høre😊 Håper det fortsetter i riktig retning! Har du brukt Efexor lenge? 

Skrevet

Siden mars i år, brukt cipramil i flere år før det, men gikk på en smell  med mye panikkangst IG depresjon og legen mente det kunne være lurt å bytte. Nå håper jeg at jeg kan være uten medisiner en god stund. 

Worrisome Plenty
Skrevet

Hos meg zappar det når jeg kniper igjenn øynene. Har vært uten i 4 uker nå. Ikke Spess skremt av det. For 3 måneder siden gikk jeg på høy dose Zoloft.

Skrevet (endret)

Morsomt at du spør. Hadde ikke forventet å se dette spørsmålet, trodde det bare var jeg som opplevde det. Jeg hadde samme problemer og spørsmål da jeg sluttet med Zoloft.

Det er ikke ekstraslag/ekstrasystoler selv om det kjennes sånn :) 

Endret av ISW
Skrevet
4 minutter siden, ISW skrev:

Morsomt at du spør. Hadde ikke forventet å se dette spørsmålet, trodde det bare var jeg som opplevde det. Jeg hadde samme problemer og spørsmål da jeg sluttet med Zoloft.

Det er ikke ekstraslag/ekstrasystoler selv om det kjennes sånn :) 

Det er et ganske kjent fenomen som er blitt beskrevet her flere ganger.rart hvis ikke du har lagt merke til det før. 

Anonymkode: 74064...8fe

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er et ganske kjent fenomen som er blitt beskrevet her flere ganger.rart hvis ikke du har lagt merke til det før. 

Brain zaps ja, men ikke forvekslingen med ekstrasystoler

Skrevet
Akkurat nå, ISW skrev:

Brain zaps ja, men ikke forvekslingen med ekstrasystoler

Åja. sånn å forstå. Alt ok:)

Skrevet

Har ikke sett det før fordi jeg er ny her og det er nytt for meg 

Skrevet

Drittside som dømmer , finnes det ansvarlige administratore her? Eller er det fritt frem for alle uten filter ? 

Bjørnensover
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drittside som dømmer , finnes det ansvarlige administratore her? Eller er det fritt frem for alle uten filter ? 

Hva mener du? Har noen dømt deg fordi du stilte spørsmål om det du gjorde? Det kan ikke jeg se utifra denne tråen ihvertfall.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du den lille misforståelsen mellom AB og ISW, hvor AB syntes der var rart at ISW (som har vært her i en årrekke) ikke hadde hørt om brain zaps, også viste det seg at ISW mente forvekslingen med ekstrasystoler, hvorav AB anerkjente misforståelsen og skrev "alt ok"?

I såfall må du jobbe litt med deg selv og mentaliseringen din. Det må være utrolig tøft å være så sårbar for sånt småplukk. 

Worrisome Plenty
Skrevet
5 minutter siden, Nøttelita skrev:

Mange som har verre ting å jobbe med her. 

er det en konkuranse om å ha det verst?

Bjørnensover
Skrevet
4 minutter siden, Nøttelita skrev:

Mange som har verre ting å jobbe med her. 

Jobber man med ting her? På hvilken måte annet enn å fortelle om egne utfordringer? Er det noen som hjelper folk andre enn medbrukere dvs de som kanskje er i samme situasjon selv? Det hadde jo vært fint om det var slik ihvertfall. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...