Bjørnensover Skrevet 10. november 2019 Skrevet 10. november 2019 Disse ordene var noe jeg leste nettopp i et innlegg. Jeg er nå etter flere år med rus og pengetrøbbel, motivert for endring. Det er motivasjon som skal til for å komme seg ut av et uføre er det ikke, uansett hva dette uføret går ut på?:) Jeg vil aktivt oppsøke behandling nå. Bestiller time hos legen i morgen:) 1 Siter
Pragmatikeren Skrevet 10. november 2019 Skrevet 10. november 2019 1 time siden, Bjørnensover skrev: Disse ordene var noe jeg leste nettopp i et innlegg. Jeg er nå etter flere år med rus og pengetrøbbel, motivert for endring. Det er motivasjon som skal til for å komme seg ut av et uføre er det ikke, uansett hva dette uføret går ut på?:) Jeg vil aktivt oppsøke behandling nå. Bestiller time hos legen i morgen:) Da håper jeg ting går raskt og greit for deg. Det er lurt å hoppe på den bølgen når den kommer! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.