Gå til innhold

Bitterhet, folk reagerer

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine nærmeste skriver så mye på fb om sykdom og bitterhet osv. Nå har jeg fått melding fra noen som sier at folk reagerer og lurer på om hen er mentalt forstyrret og hva intensjonen er. 

Selv om jeg ikke støtter vedkommede i å legge ut alt på fb, så stakk den meldingen likevel. Hen er tross alt «en av mine». Jeg ville aldri lagt ut slike ting på fb selv, og jeg skjønner at folk reagerer - jeg gjør jo det selv. Men likevel så stakk det altså. Jeg synes vel synd på hen som sliter sånn. hen har det jo ikke godt. 

Hva skal jeg gjøre? Det har gått langt over styr. Det er ekstremt mye bitterhet ute og går. 

Anonymkode: f03f9...604

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En av mine nærmeste skriver så mye på fb om sykdom og bitterhet osv. Nå har jeg fått melding fra noen som sier at folk reagerer og lurer på om hen er mentalt forstyrret og hva intensjonen er. 

Selv om jeg ikke støtter vedkommede i å legge ut alt på fb, så stakk den meldingen likevel. Hen er tross alt «en av mine». Jeg ville aldri lagt ut slike ting på fb selv, og jeg skjønner at folk reagerer - jeg gjør jo det selv. Men likevel så stakk det altså. Jeg synes vel synd på hen som sliter sånn. hen har det jo ikke godt. 

Hva skal jeg gjøre? Det har gått langt over styr. Det er ekstremt mye bitterhet ute og går. 

fortell personen din hva slags reaksjoner du hører og hvordan det hen poster på fb kan tolkes

Anonymkode: 7cb57...68e

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke ansvar for hva h*n poster på fb. Ingen grunn til at du skal gjøre noe med dette.

Skrevet
3 minutter siden, frosken skrev:

Du har ikke ansvar for hva h*n poster på fb. Ingen grunn til at du skal gjøre noe med dette.

Ok. Da lar jeg være å svare på meldingen 👍

Skrevet

Langt over styr på hvilken måte, da?

Anonymkode: 05370...a7d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...