AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 14 minutter siden, CronaBrain skrev: Men, fuck da!! Finnes det noen behandling for dette? Er litt usikker på om nicket ditt egentlig skal være CoronaBrain, altså med O som andre bokstav? Men hvis du mener at du har blitt hjerneskadet av toxoplasmose, burde du ikke heller ha kalt deg ToxoBrain eller ToxoplasmaBrain i stedet. Det hadde vært skitkult. Stå på! Hilsen en katt nær deg. 😼 Anonymkode: 9f950...3bc 0 Siter
Gjest Hjerneskada Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 Jeg banner på at det var katten til foreldra mine som gjorde meg hjerneskadet som barn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 30 minutter siden, Hjerneskada skrev: Jeg banner på at det var katten til foreldra mine som gjorde meg hjerneskadet som barn. Å? Anonymkode: c6f6c...393 0 Siter
Gjest Hjerneskada Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å? Anonymkode: c6f6c...393 Ja det er vel dokumentert at katter kan gi hjerneskade så. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.