Gå til innhold

Ønsker alle en fin uke 💖

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på et sted med profesjonelle (psykiatriske) behandlere.

Jeg har vært langt nede en stund og har mest sannsynlig en depresjon på gang. I dag var det en psykiatrisk sykepleier som stoppet opp og spurte meg om hvordan jeg hadde det osv. 

Jeg måtte kjempe for å holde tårene tilbake.. Jeg har følt at jeg ikke fortjener å ha det bra i flere dager - og så kommer det en profesjonell og viser at hun bryr seg om meg og gir meg en følelse av å være verdifull.. det var nok til at tårene meldte seg.  

Jeg ville helst si «jeg har det ikke bra». Men jeg klarte det ikke, dessuten er mye av det min egen skyld at jeg ikke har det bra. Jeg vil helller ikke at noen skal se hvordan jeg er og har det på innsiden, det er ingen som får det. Så jeg kjempet for å holde tårene tilbake mens jeg sa jeg har det bra og snakket det hele bort med et annet tema. 

Jeg er sliten, både fysisk og psykisk.  Vært det lenge, og i det siste har det toppet seg. Noen har heldigvis vært snill mot meg meg idag og latt meg få pause fra ting som har vært ekstremt vondt noen dager. Det gjorde godt. Det hjalp. Nå skal jeg bruke resten av uka på å prøve å gjøre hyggelige ting for meg og min familie og ikke kverne på vonde ting. Jeg skal ta en time out fra alt som er vondt. 

Ønsker alle en fin uke 💖

Anonymkode: edb2b...8d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan admin slette dette.. 

Anonymkode: edb2b...8d4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...