Gå til innhold

Vet du noe om dette Kupton? Malariaprofylakse og bipolar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har bipolar 1 og skal til en øy der Malaria er utbredt. Har vært der før. Jeg har prøvd de vanlige profylaksene, og jeg får ganske moderate psykiske bivirkninger av de. Depresjon, kraftig angst, og nærmest psykose etter en del tid. Jeg kan ikke bruke de igjen, tør ikke, rett og slett, i frykt for å bli gal. Vet du om noe jeg kan bruke i stedet, eller må jeg gå til innkjøp av romdrakt? Jeg har forståelse for om du ikke kan så mye orm akkurat det, altså, siden vi jo bor i Norge. 

Anonymkode: 90981...ab4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har bipolar 1 og skal til en øy der Malaria er utbredt. Har vært der før. Jeg har prøvd de vanlige profylaksene, og jeg får ganske moderate psykiske bivirkninger av de. Depresjon, kraftig angst, og nærmest psykose etter en del tid. Jeg kan ikke bruke de igjen, tør ikke, rett og slett, i frykt for å bli gal. Vet du om noe jeg kan bruke i stedet, eller må jeg gå til innkjøp av romdrakt? Jeg har forståelse for om du ikke kan så mye orm akkurat det, altså, siden vi jo bor i Norge. 

Du dør nok ikke om du aldri får dratt på spesifikke feriedestinasjoner, men det kan du derimot gjøre av bp1.

Noe må man tross alt være villig til å forsake her i verden for å opprettholde en god og stabil helse. 

Anonymkode: 8d820...f14

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du dør nok ikke om du aldri får dratt på spesifikke feriedestinasjoner, men det kan du derimot gjøre av bp1.

Noe må man tross alt være villig til å forsake her i verden for å opprettholde en god og stabil helse. 

Anonymkode: 8d820...f14

Jeg skal ikke på ferie😉 Jeg jobber som frivillig noen måneder hver år. Og det er viktig for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...