AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 Skrevet 22. november 2019 Hei! Jeg har bipolar 1 og skal til en øy der Malaria er utbredt. Har vært der før. Jeg har prøvd de vanlige profylaksene, og jeg får ganske moderate psykiske bivirkninger av de. Depresjon, kraftig angst, og nærmest psykose etter en del tid. Jeg kan ikke bruke de igjen, tør ikke, rett og slett, i frykt for å bli gal. Vet du om noe jeg kan bruke i stedet, eller må jeg gå til innkjøp av romdrakt? Jeg har forståelse for om du ikke kan så mye orm akkurat det, altså, siden vi jo bor i Norge. Anonymkode: 90981...ab4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 Skrevet 22. november 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har bipolar 1 og skal til en øy der Malaria er utbredt. Har vært der før. Jeg har prøvd de vanlige profylaksene, og jeg får ganske moderate psykiske bivirkninger av de. Depresjon, kraftig angst, og nærmest psykose etter en del tid. Jeg kan ikke bruke de igjen, tør ikke, rett og slett, i frykt for å bli gal. Vet du om noe jeg kan bruke i stedet, eller må jeg gå til innkjøp av romdrakt? Jeg har forståelse for om du ikke kan så mye orm akkurat det, altså, siden vi jo bor i Norge. Anonymkode: 90981...ab4 Du dør nok ikke om du aldri får dratt på spesifikke feriedestinasjoner, men det kan du derimot gjøre av bp1. Noe må man tross alt være villig til å forsake her i verden for å opprettholde en god og stabil helse. Anonymkode: 8d820...f14 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 Skrevet 22. november 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du dør nok ikke om du aldri får dratt på spesifikke feriedestinasjoner, men det kan du derimot gjøre av bp1. Noe må man tross alt være villig til å forsake her i verden for å opprettholde en god og stabil helse. Anonymkode: 8d820...f14 Jeg skal ikke på ferie😉 Jeg jobber som frivillig noen måneder hver år. Og det er viktig for meg. Anonymkode: 90981...ab4 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.