AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 Skrevet 22. november 2019 Jeg liker å være mye alene på fritiden. Jobber med masse mennesker og kunder. Tror at jeg har sosial angst. Jeg fungerer godt på jobben. Prater med folk og har ingen problemer med det. Men når jeg kommer hjem så går jeg rundt å dveler på meg selv og hvordan andre tolker / hva de synes om meg? Er det en slags sosial angst? Anonymkode: 2ab0d...7be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 Skrevet 22. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å være mye alene på fritiden. Jobber med masse mennesker og kunder. Tror at jeg har sosial angst. Jeg fungerer godt på jobben. Prater med folk og har ingen problemer med det. Men når jeg kommer hjem så går jeg rundt å dveler på meg selv og hvordan andre tolker / hva de synes om meg? Er det en slags sosial angst? Anonymkode: 2ab0d...7be Nei sosial angst er noe du har i sosiale situasjoner som du skriver at du ikke har noe problemer med.. Kanskje du bare er en grublende person? Hvorfor må alt være en diagnose i dagens samfunn? Anonymkode: 598ad...879 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.