AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 Skrevet 22. november 2019 I siste epikrise fra sykehuset da jeg var innlagt akutt står det: Kvinne xx år, med kjent xx. Pasienten er godt kjent i psykiatrien. Er ikke det litt flaut at jeg er godt kjent i psykiatrien? Det betyr jo at jeg har vært der masse. Er det stigmatiserende, eller hvorfor skrives det? Anonymkode: aae20...1a0 0 Siter
Kayia Skrevet 22. november 2019 Skrevet 22. november 2019 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: I siste epikrise fra sykehuset da jeg var innlagt akutt står det: Kvinne xx år, med kjent xx. Pasienten er godt kjent i psykiatrien. Er ikke det litt flaut at jeg er godt kjent i psykiatrien? Det betyr jo at jeg har vært der masse. Er det stigmatiserende, eller hvorfor skrives det? Anonymkode: aae20...1a0 Jeg tenker motsatt, dette er nyttig informasjon for at du skal få god hjelp. Nye vakter vet dermed at du treger hjelp innimellom og at du er kjent med forløpet. Syns ikke du skal være flau for det i det hele tatt! Endret 22. november 2019 av Kayia 1 Siter
XbellaX Skrevet 23. november 2019 Skrevet 23. november 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: I siste epikrise fra sykehuset da jeg var innlagt akutt står det: Kvinne xx år, med kjent xx. Pasienten er godt kjent i psykiatrien. Er ikke det litt flaut at jeg er godt kjent i psykiatrien? Det betyr jo at jeg har vært der masse. Er det stigmatiserende, eller hvorfor skrives det? Anonymkode: aae20...1a0 Det kan utvilsomt oppleves slik, men for de som bruker journalen som et arbeidsverktøy er det nyttig. Som Kayia så fint skriver: ikke vær flau. Blås i det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.