Gå til innhold

Koser meg med å visualisere at jeg skjærer av hjernen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på bilder av meg selv som baby, og koser meg med å se for meg at jeg skjærer av hjernen min og stikker ut øynene med kniver. Dette er ikke ting jeg vil på andre, bare meg selv som unge. 
Fordi jeg har autisme og det ødelegger for livet jeg ønsker. Jeg er nå på et sted jeg mistrives pga dette....

Anonymkode: 740cd...de7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på bilder av meg selv som baby, og koser meg med å se for meg at jeg skjærer av hjernen min og stikker ut øynene med kniver. Dette er ikke ting jeg vil på andre, bare meg selv som unge. 
Fordi jeg har autisme og det ødelegger for livet jeg ønsker. Jeg er nå på et sted jeg mistrives pga dette....

Troll 

Anonymkode: a92ff...03d

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det du som var 28 år?

Anonymkode: 3170e...988

Skrevet

Jeg kunne ha god lyst til å fjerne hele det venstre brystet mitt helt selv men jeg gjør det jo aldri. Bare ca et år siden sist mammografi men det værker så fælt fremdeles. Også noe på brystvorte jeg ikke kan forklare helt. Men jeg forstår dette med å visualisere men det gir kortvarig smertelindring er min erfaring.Smører på pyriseptsalve. Så anvenlig også til tannbehandling i 3.verden har jeg hørt.

Anonymkode: 4c505...576

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...