Gå til innhold

Kupton - et spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved to tilfeller vært et sted hvor jeg har ønsket å sette punktum m piller . Tok buss og sovnet med hele tablett brettet innabords. Klarte å se mitt ansvar i rusen og kom meg rolig hjem , sa nei til hjelp.  Ikke tort å fortelle det til helse vesen , i frykt . Burde jeg . ?,Trenger hjelp for dyp depresjon og et « uverdig n liv»» , jeg ikke bør forlate pga at jeg ikke vil ødelegge andre... råd? 

Bp2 såkalt 

Anonymkode: 0d9b4...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved to tilfeller vært et sted hvor jeg har ønsket å sette punktum m piller . Tok buss og sovnet med hele tablett brettet innabords. Klarte å se mitt ansvar i rusen og kom meg rolig hjem , sa nei til hjelp.  Ikke tort å fortelle det til helse vesen , i frykt . Burde jeg . ?,Trenger hjelp for dyp depresjon og et « uverdig n liv»» , jeg ikke bør forlate pga at jeg ikke vil ødelegge andre... råd? 

Bp2 såkalt 

Ja, du burde ta kontakt med helsevesenet. Har du tatt en overdose piller nå eller nylig, ringer du legevakta nå. Du kan få det bedre. 

Anonymkode: d8613...f6e

Skrevet

Du virker veldig beruset. Har du tatt en overdose er det svært viktig at du kontakter legevakta. Går det bra? Har du noen venner rundt deg? Husk på at det er folk rundt deg som er glad i deg.

Skrevet

Ingen fare. Ikke tatt overdose nå. Unnskyld  om det virket slik., men fikk opplevelser hvor jeg har skremt meg selv inn 🙄

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen fare. Ikke tatt overdose nå. Unnskyld  om det virket slik., men fikk opplevelser hvor jeg har skremt meg selv inn 🙄

Bra. Ble litt skremt nå som den eneste aktive her inne... du må ikke finne på å gjøre noe nå. Jeg syns absolutt du skal kontakte helsevesenet etter hvert for å få hjelp. Det er ikke greit å være dypt deprimert og slite med det du gjør. Klem 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...