Gå til innhold

Harselering med fyllearrest ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen psykisk lidende her , som har havnet det? Jeg gjorde det og følte det som et fryktelig overgrep 

Anonymkode: 4c20c...532

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres rart ut. Var der ingen alkotest? Eller er der bare svindel også med sånne ting i kommunen hvor du bor? Det er ting det bare ikke er så lett å verge seg mot dessverre. Du ble kanskje syk og dårlig eller hadde vært utsatt for noe .? Hadde du vært velstående eller på Facebook så kunne du hatt kronerulling til advokathjelp kanskje. Du har ikke betalt skatt kanskje.? 

Anonymkode: 33f69...f45

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen psykisk lidende her , som har havnet det? Jeg gjorde det og følte det som et fryktelig overgrep 

Anonymkode: 4c20c...532

Hvorfor havnet du i fyllearresten?

Anonymkode: e0fb2...122

Skrevet

Ja har vært der mange ganger. Er nesten ett år siden nå, men. Det varierte om jeg ble tvangsinnlagt eller bare satt i fyllearresten. Eller sendt til somatisk sykehus pga alkoholforgiftning. Brukte alkohol til å takle livet og fikk det ene sammenbruddet etter det andre. 

Jeg reagerer sterkt på å bli holdt fast så det ble ofte basketak med politiet. Jeg prøvde å vri meg løs og de holdt meg fast med makt. Kle av meg gjorde de også. Noe har føltes som et overgrep, mens mye har vel vært nødvendig. 

Skrevet

Veldig leit å høre om. Du har min dypeste medfølelse.❤

Kanskje politiet følte seg avvist av deg på noe måte. At du ikke etter kom deres beskjeder.

Mange føler at ting ikke henger sammen i dag tror jeg og blir.mye urolig. Jeg har også lest flere plasser at politiet og også brannvesenet må tre til til erstatning for helsepersonell da man mangler penger til så mye mange steder i kommunene.Kanskje ikke kompetanse heller. Man føle at lovens krav gjelder ikke for alle men det er kanskje satt på spissen litt. Vi jobber jo ikke i media og skal selge aviser eller er politikere.

Håper du kommer til hektene igjen og får hjelp med hva  du trenger på en god måte fremover.

Skrevet

Alt kan skje i dag virker det som. Man må bare prøve å venne seg til det kanskje. Er man så heldig å få snakke med legen spør jo bare han eller hun hvorfor man ikke er frisk enda. Man kan bare undres over tingenes utvikling. Man må bare prøve å lytte og lære kanskje.

Skrevet
2 timer siden, Glitter skrev:

Ja har vært der mange ganger. Er nesten ett år siden nå, men. Det varierte om jeg ble tvangsinnlagt eller bare satt i fyllearresten. Eller sendt til somatisk sykehus pga alkoholforgiftning. Brukte alkohol til å takle livet og fikk det ene sammenbruddet etter det andre. 

Jeg reagerer sterkt på å bli holdt fast så det ble ofte basketak med politiet. Jeg prøvde å vri meg løs og de holdt meg fast med makt. Kle av meg gjorde de også. Noe har føltes som et overgrep, mens mye har vel vært nødvendig. 

Har du fått bot pga basketak eller motsette deg arrest før?

Anonymkode: 2f21a...925

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du fått bot pga basketak eller motsette deg arrest før?

Anonymkode: 2f21a...925

Har fått anmeldelse et par ganger pga ordensforstyrrelse og vold mot offentlig politimann da jeg har vært uheldig og kommet borti med neglene mine når jeg har forsøkt å vri meg unna. Noe jeg ikke la merke til en gang i situasjonen, mens de på sin side (kvinnelig politistudent, den verste sorten) påsto at det var med vitende og vilje. Min advokat mente det var helt bak mål. Min behandler også. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...