Gå til innhold

Hvor ble det av varmen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet for en kverulant du er 😅

Kanskje bruke all denne energien du har til noe samfunnsnyttig isteden..?

Anonymkode: 64fe4...2c1

Hvorfor er jeg kverrulanten i en diskusjon med ei som kverrulerer mer enn meg? Av en eller annen grunn, skal noen alltid skylde på meg, som at det alltid er jeg som kverrulerer (når jeg påpeker fakta). Det er aldri den andre som kanskje kverrulerer, kanskje kommer med kommentarer til meg som jeg ikke trenger finne meg i. Neida, den andre bare beskytter seg mot kverrulanten. Men det skjer omtrent aldri at noen påpeker at den andre kanskje ikke er helt uskyldig heller. Du er intet unntak! Feigt, vil jeg påstå!

Jeg har en tilstand som gjør at jeg ikke takler at folk lyver eller er urettferdig. Jeg får så klart problemer når folk misforstår alt jeg kommer med. Har du lest alle innleggene? Vet du i det hele tatt hva du snakker om? Og hva i helvete er det som får deg til å tro at du kan uttale deg om hva jeg skal bruke energien på? Du aner jo ikke engang hva jeg bruker energien på. Og "noe samfunnsnyttig isteden"???? Herlighet for en ondskapsfull person du er! Du vet ingenting om hva jeg gjør av samfunnsnyttige ting og ikke! Det eneste du vet er at jeg er ufør, og da er det visst greit å slå og sparke under beltespennet! Jeg er jo tross alt kverrulanten, jeg får finne meg i alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Trine skrev:

Hvorfor er jeg kverrulanten i en diskusjon med ei som kverrulerer mer enn meg? Av en eller annen grunn, skal noen alltid skylde på meg, som at det alltid er jeg som kverrulerer (når jeg påpeker fakta). Det er aldri den andre som kanskje kverrulerer, kanskje kommer med kommentarer til meg som jeg ikke trenger finne meg i. Neida, den andre bare beskytter seg mot kverrulanten. Men det skjer omtrent aldri at noen påpeker at den andre kanskje ikke er helt uskyldig heller. Du er intet unntak! Feigt, vil jeg påstå!

Jeg har en tilstand som gjør at jeg ikke takler at folk lyver eller er urettferdig. Jeg får så klart problemer når folk misforstår alt jeg kommer med. Har du lest alle innleggene? Vet du i det hele tatt hva du snakker om? Og hva i helvete er det som får deg til å tro at du kan uttale deg om hva jeg skal bruke energien på? Du aner jo ikke engang hva jeg bruker energien på. Og "noe samfunnsnyttig isteden"???? Herlighet for en ondskapsfull person du er! Du vet ingenting om hva jeg gjør av samfunnsnyttige ting og ikke! Det eneste du vet er at jeg er ufør, og da er det visst greit å slå og sparke under beltespennet! Jeg er jo tross alt kverrulanten, jeg får finne meg i alt!

Ikke bry deg om det, Trine. Vet det er lettere sagt enn gjort men.. klem til deg!

Anonymkode: ed5d7...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Trine Som ab over her vil jeg også si til deg at du ikke må bry deg om sånne kommentarer. Det er alltid noen som skal forsøke å "ta" andre for ting. Det har de gjort med meg også, og noen ganger er det best å ikke kommentere det vedkommende sier til deg. 

Forøvrig synes jeg at du klarer deg veldig godt i denne debatten, men du har en like sta meddebattant som heller ikke gir seg! 😅 (Og når jeg skriver "sta" så er det ikke i vond betydning, jeg synes bare at det er litt fascinerende at dere er så utholdende! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Visma skrev:

@Trine Som ab over her vil jeg også si til deg at du ikke må bry deg om sånne kommentarer. Det er alltid noen som skal forsøke å "ta" andre for ting. Det har de gjort med meg også, og noen ganger er det best å ikke kommentere det vedkommende sier til deg. 

Forøvrig synes jeg at du klarer deg veldig godt i denne debatten, men du har en like sta meddebattant som heller ikke gir seg! 😅 (Og når jeg skriver "sta" så er det ikke i vond betydning, jeg synes bare at det er litt fascinerende at dere er så utholdende! :))

Ja, jeg har litt for god tid om dagen, ellers pleier jeg sjeldent å la diskusjoner gå så langt den ene eller andre veien.

Og jeg har heller aldri ment at dette skulle såre motparten og bli tatt så personlig som ddt tydeligvis har blitt.

Jeg er sta, så ikke noe problem med å bli kalt det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trine skrev:

Hvorfor er jeg kverrulanten i en diskusjon med ei som kverrulerer mer enn meg? Av en eller annen grunn, skal noen alltid skylde på meg, som at det alltid er jeg som kverrulerer (når jeg påpeker fakta). Det er aldri den andre som kanskje kverrulerer, kanskje kommer med kommentarer til meg som jeg ikke trenger finne meg i. Neida, den andre bare beskytter seg mot kverrulanten. Men det skjer omtrent aldri at noen påpeker at den andre kanskje ikke er helt uskyldig heller. Du er intet unntak! Feigt, vil jeg påstå!

Jeg har en tilstand som gjør at jeg ikke takler at folk lyver eller er urettferdig. Jeg får så klart problemer når folk misforstår alt jeg kommer med. Har du lest alle innleggene? Vet du i det hele tatt hva du snakker om? Og hva i helvete er det som får deg til å tro at du kan uttale deg om hva jeg skal bruke energien på? Du aner jo ikke engang hva jeg bruker energien på. Og "noe samfunnsnyttig isteden"???? Herlighet for en ondskapsfull person du er! Du vet ingenting om hva jeg gjør av samfunnsnyttige ting og ikke! Det eneste du vet er at jeg er ufør, og da er det visst greit å slå og sparke under beltespennet! Jeg er jo tross alt kverrulanten, jeg får finne meg i alt!

Bruk heller energien din til noe samfunnsnyttig isteden. Siden du har energi til å dra på både skitur, fottur og trening så hadde du jammen meg klart å arbeide også. Det fins masser av jobber som ikke krever sosial kontakt med andre. 

Anonymkode: a4c4c...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Trine skrev:

Hvorfor er jeg kverrulanten i en diskusjon med ei som kverrulerer mer enn meg? Av en eller annen grunn, skal noen alltid skylde på meg, som at det alltid er jeg som kverrulerer (når jeg påpeker fakta). Det er aldri den andre som kanskje kverrulerer, kanskje kommer med kommentarer til meg som jeg ikke trenger finne meg i. Neida, den andre bare beskytter seg mot kverrulanten. Men det skjer omtrent aldri at noen påpeker at den andre kanskje ikke er helt uskyldig heller. Du er intet unntak! Feigt, vil jeg påstå!

Les det du selv skriver, kanskje alle påpeker det fordi det er du som er kverulant? 😂

Og fint å høre at du bidrar i samfunnet, vi trenger at alle er med og yter det de kan 😊

Anonymkode: 64fe4...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruk heller energien din til noe samfunnsnyttig isteden. Siden du har energi til å dra på både skitur, fottur og trening så hadde du jammen meg klart å arbeide også. Det fins masser av jobber som ikke krever sosial kontakt med andre. 

Anonymkode: a4c4c...b8e

Det holder nå!

Anonymkode: 25bbf...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Visma skrev:

@Trine Som ab over her vil jeg også si til deg at du ikke må bry deg om sånne kommentarer. Det er alltid noen som skal forsøke å "ta" andre for ting. Det har de gjort med meg også, og noen ganger er det best å ikke kommentere det vedkommende sier til deg. 

Forøvrig synes jeg at du klarer deg veldig godt i denne debatten, men du har en like sta meddebattant som heller ikke gir seg! 😅 (Og når jeg skriver "sta" så er det ikke i vond betydning, jeg synes bare at det er litt fascinerende at dere er så utholdende! :))

Takk! Jeg vet at jeg er sta, så det tar jeg meg ikke nær av 😅 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bia_ skrev:

Oi oi oi, dette har gått for langt.

Dette var en diskusjon, ingen personangrep på deg pga hverken diagnose eller at du er ufør. 

Jeg mener ikke at du har gått til personangrep. Det syns jeg ikke du har gjort. Jeg har ikke lest det siste svaret ditt i diskusjonen og jeg kommer ikke til å lese det heller. Når andre folk skal blande seg inn på denne måten og fortelle meg hva jeg er i stand til og ikke, og bruke absolutt alt imot meg. Da fratar de meg på en måte retten til å uttale meg og da går det heller ikke an å delta i en diskusjon. Hvis jeg må veie hvert eneste ord og passe på å alltid formulere meg på en måte som gjør at ingen kan finne et eller annet dritt å skrive til meg, da er det håpløst. Og bare så det er klart, dette gjelder overhode ikke på noen som helst måte deg. Det er noen andre inne på dette forumet som har gjort sport i å komme med dritt til meg og som gjør hva de kan for å trykke meg ned i søla. Gudene vet hvorfor. Jeg har sikkert tråkket dem på tærne en eller annen gang. Men dette gjelder altså ikke deg, det håper jeg du forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruk heller energien din til noe samfunnsnyttig isteden. Siden du har energi til å dra på både skitur, fottur og trening så hadde du jammen meg klart å arbeide også. Det fins masser av jobber som ikke krever sosial kontakt med andre. 

Anonymkode: a4c4c...b8e

Den treninga, den er overhode ikke noe jeg orker nei. Men noen ganger har man ikke noe valg, noen ganger er man nødt til å trene opp en kroppsdel etter en skade. Når fysioterapauten sier jeg skal trene x antall ganger i uka, så gjør jeg det. Ihvertfall helt til jeg ikke makter mer. Sånn som nå! Så nå trapper jeg ned treninga kun for å ikke bråslutte med det. Ikke fordi bena ikke orker, de orker det fint de. Men fordi hodet ikke takler det. Har det aldri slått deg at det kanskje er mer enn bare det sosiale jeg sliter med? Har det aldri slått deg at måten jeg overlever på er å være i skogen eller på fjellet? Har det aldri slått deg at det kanskje er den behandlingen som fungerer best for meg? Har det aldri slått deg at min arbeidsevne har blitt testet? Det er så ekstremt lite sjarmerende med folk som skal uttale seg om andre, helt uten grunnlag! Kanskje du skulle tatt deg en skitur selv, fått litt annet å tenke på enn hva for noe dritt du kan lire av deg på et forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Les det du selv skriver, kanskje alle påpeker det fordi det er du som er kverulant? 😂

Og fint å høre at du bidrar i samfunnet, vi trenger at alle er med og yter det de kan 😊

Anonymkode: 64fe4...2c1

Alle? Når ble to anonyme sjeler "alle"?

Tror du forresten jeg poster et innlegg uten å lese det? Men det hjelper jo ikke når folk tydeligvis ikke forstår hva jeg skriver. Akkurat som du selv viser her. Du har ikke lest det jeg har skrevet, du har gjort en merkelig tolkning av det jeg har skrevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forumtråd som starter med hvor varmen ble av, som ender opp i full krangel/diskusjon...Ingen kritikk fra min side, det var bare litt ironisk. 😛

Anonymkode: ab8de...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Trine skrev:

Av en eller annen grunn, skal noen alltid skylde på meg, som at det alltid er jeg som kverrulerer (når jeg påpeker fakta). Det er aldri den andre som kanskje kverrulerer, kanskje kommer med kommentarer til meg som jeg ikke trenger finne meg i. 

Det er jo du som skriver alltid.

Var derfor jeg synes det var litt morsomt 😂

Anonymkode: 64fe4...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo du som skriver alltid.

Var derfor jeg synes det var litt morsomt 😂

Anonymkode: 64fe4...2c1

Ja, noen, ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trine skrev:

Ja, noen, ikke alle.

Du er tydeligvis mer opptatt av å ha siste ordet enn å faktisk ha rett.. ganske komisk.

Anonymkode: a4c4c...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er tydeligvis mer opptatt av å ha siste ordet enn å faktisk ha rett.. ganske komisk.

Anonymkode: a4c4c...b8e

Jasså, og hvordan kom du fram til den konklusjonen? Fordi jeg sier ifra når folk feiltolker det jeg skriver? Altså, alle og alltid er ikke samme ord. At det er noen anonyme på dette forumet som bare må hakke på meg, betyr ikke at alle gjør det. Men det er omtrent alltid at noen gjør det. Hadde dere ikke vært så ufattelig feige, kunne jeg vært mer presis i uttalelsen. Men dere gjemmer dere bak "anonym bruker". Uansett, setningen ble misforstått. Om det er fordi jeg ordla meg uklart eller om det var for at dere ville msiforstå, vet jeg ikke. Men det må da virkelig være lov å klare opp i en misforståelse uten å bli beskyldt for å være mest opptatt av å ha siste ordet.

Forøvrig er det ikke mindre komisk at du kommer med en eller annen løs påstand om at jeg er opptatt av å ha siste ordet, når du selv bare kommer med svada for å få det "siste ordet", eller om det er fordi du syns det er moro å diskutere tull og derfor gjerne vil fortsette. Kan jo forsåvidt godt være det også. Uansett slår kommentaren din tilbake på deg!

Det er så ekstremt feigt og lite sjarmerende, og det får folk til å fremstå som litt (ganske) dumme, når de kommer med påstander om andre helt uten grunnlag og basert på misforståelser, frivillig eller ikke. Mistenker at de fleste er misforståelser med vilje. Hvilken glede har dere av det? Det er noe dere aldri gidder svare på!

Skal du komme med dritt får du ihvertfall være voksen nok til å gjøre det med nick, eller på pm! Denne mobbingen dere driver med er bare barnslig. Det får dol til å minne om en ungdomsskole. Jeg takler det, men fy faen jeg får lyst til å slå når jeg leser hva dere får dere til å skrive til andre. Jeg klarer ikke i min villeste fantasi forstå at folk kan ha et så stort behov for å tråkke på andre. Men jeg ser jo at noen har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...