kupton Skrevet 26. november 2019 Skrevet 26. november 2019 På 24.11.2019 den 19.40, AnonymBruker skrev: Eller er det meg og/eller jobben. Eller er det totalsituasjonen slik jeg prøvde å beskrive i forrige innlegg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 Skrevet 26. november 2019 7 minutter siden, kupton skrev: Eller er det totalsituasjonen slik jeg prøvde å beskrive i forrige innlegg. Spiller sikkert en rolle det og Anonymkode: 15eb9...fef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 Skrevet 26. november 2019 Jeg skal i samråd med behandler prøve ut mosjon i to uker, og se om det hjelper. Jeg har også mye stess i livet slik Kupton stiller spørsmålstegn ved. Fikk en god dag idag. Var kjempesliten etter jobb, men i stedet for å legge meg på sofaen dro jeg ut med sønnen i tillegg til å gå tur med hundenz Da fikk jeg plutselg energi og jeg kunne gått på jobb igjen liksom. Det er så rart, forstår ikke dette, blir sent i kveld, har mye energi. Anonymkode: 15eb9...fef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 Skrevet 28. november 2019 Aktivitet funker Anonymkode: 15eb9...fef 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.