Blomsterfluen Skrevet 24. november 2019 Skrevet 24. november 2019 (endret) hæ? jeg ser den kun en gang per kveld, hver gang jeg prøver å sove og åpner øynene pga får ikke sove ned en gang. har vært sån de siste dagene. jeg ser den bare med mitt venstre øye. den forsvinner i løse lufta etter et par sekunder. mobilen min skrur skjermen på hele tiden også, på dette soverommet mellom 23.00 og 04.00. Endret 24. november 2019 av Blomsterfluen 0 Siter
laban Skrevet 24. november 2019 Skrevet 24. november 2019 Jeg vet ikke hva slags fenomen det er, men jeg er sikker på at det ikke er noe spøjelse. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2019 Forfatter Skrevet 24. november 2019 (endret) 1 minutt siden, laban skrev: Jeg vet ikke hva slags fenomen det er, men jeg er sikker på at det ikke er noe spøjelse. ok. men det sprøe er, at dette såkalla fenomenet, har jeg aldri opplevd før, og det har nå pågått hver kveld i de siste dagene. det ser ut som en stor nattsvermer. Endret 24. november 2019 av Blomsterfluen 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 Skrevet 24. november 2019 Akkurat nå, Blomsterfluen skrev: ok. men det sprøe er, at dette såkalla fenomenet, har jeg aldri opplevd før. det ser ut som en stor nattsvermer. Nei, spøkelser kan ikke omforme seg til møl. Anonymkode: 1c02b...d3f 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2019 Forfatter Skrevet 24. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, spøkelser kan ikke omforme seg til møl. Anonymkode: 1c02b...d3f ok. hva kan årsaken være at møllen (som forresten er firkanta og mørkebrun) dukker opp og så forsvinner i løse lufta, på nøyaktig samme område hver kveld? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 Skrevet 24. november 2019 2 minutter siden, Blomsterfluen skrev: ok. hva kan årsaken være at møllen (som forresten er firkanta og mørkebrun) dukker opp og så forsvinner i løse lufta, på nøyaktig samme område hver kveld? Synsforstyrrelse? Anonymkode: 1c02b...d3f 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2019 Forfatter Skrevet 24. november 2019 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synsforstyrrelse? Anonymkode: 1c02b...d3f nei, fordi øynene mine var helt friske, sa de i april i år hoss en full øyesjekk på en privat øyeklinikk. Endret 24. november 2019 av Blomsterfluen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.