Gå til innhold

Slutte med medisin og bli syltynn

Anbefalte innlegg

Gjest Annamaria
Skrevet

Jeg har nesten konstant kaos i huet selv på 2 depot medisiner. Jeg skal slutte med medisin og bli syltynn igjen. Ved å ta kontroll over kroppen kan jeg sikkert få kontroll på huet. 

Videoannonse
Annonse
Worrisome Plenty
Skrevet

Det høres ut som en skikkelig dårlig ide.

Gjest Annamaria
Skrevet

Hjernen min bader i fett. Ikke rart jeg kjenner kaos 

Skrevet
4 timer siden, Annamaria skrev:

Hjernen min bader i fett. Ikke rart jeg kjenner kaos 

Prøv å tenke rasjonelt og fornuftig rundt dette, om du klarer, så vil du forstå at hjernen din ikke "bader" i fett.

Du må ikke slutte med medisinene som du har fått for at du skal fungere best mulig. Er det noe du er misfornøyd med ift medisinene, f.eks om du mener at de ikke virker som de er ment, så må du ta det opp med legen(e) din(e).

Gjest Annamaria
Skrevet

Eneste som hjelper er megadose abilify men de skal alltid trappe den ned så blir jeg dårlig igjen så får jeg beskjed om å ta zyprexa ved siden av som jeg ikke tåler?

Gjest Annamaria
Skrevet

Kaos i hodet er ikke psykose men ubalanse kjemisk pga medisiner 

må lære seg leve uten

Skrevet
12 timer siden, Annamaria skrev:

Jeg har nesten konstant kaos i huet selv på 2 depot medisiner. Jeg skal slutte med medisin og bli syltynn igjen. Ved å ta kontroll over kroppen kan jeg sikkert få kontroll på huet. 

Det har du prøvd før, husker du hvordan det gikk?

Skrevet
6 timer siden, Annamaria skrev:

må lære seg leve uten

Hvorfor begynte du da på medisiner?

Gjest Annamaria
Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Hvorfor begynte du da på medisiner?

Ble satt på medisiner uten at jeg husker det under en mani. Psykosen jeg da hadde ville før eller senere gli over uten medisin tenker jeg. Jeg visste ikke konsekvensen. Ble aldri opplyst om at jeg ved å ta AP ville trigge en kjemisk ubalanse som skaper kaos i hodet. 

Gjest Annamaria
Skrevet

Jeg tok imot ALT av medisiner helt ukritisk. Det eneste jeg vil ta er lamictal. Men er nok umulig nå å slutte med AP

Skrevet
1 minutt siden, Annamaria skrev:

Jeg tok imot ALT av medisiner helt ukritisk. Det eneste jeg vil ta er lamictal. Men er nok umulig nå å slutte med AP

Jeg tror dessverre det, i hvertfall slik situasjonen er nå. Er du innlagt eller er du ute? 

Skrevet
6 timer siden, Annamaria skrev:

må lære seg leve uten

Dette var det selvfølgelig ikke meningen å like. Jeg fikk slettet den nå. Det er noe teknisk feil sa forumansvarlig. 

Gjest Annamaria
Skrevet
26 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg tror dessverre det, i hvertfall slik situasjonen er nå. Er du innlagt eller er du ute? 

Jeg er hjemme og her blir jeg for godt

Skrevet
12 timer siden, Annamaria skrev:

Høres ut som en elendig idé.

Anonymkode: 3af72...ba1

Gjest Annamaria
Skrevet

Har hørt om noe sånn tapering sticks for abilify der man trapper ned utrolig sakte og unngår abstinenskaos i hodet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...