Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler for å si iifra på dette forumet også. Det har skjedd et eller annet som gjør at jeg veldig lett kommer borti liker-knappen når jeg leser innlegg online. Alle dere som har opplevd å få likes fra meg på innlegg som absolutt ikke skal eller bør likes, må ikke ta det til seg. Det er ikke med hensikt, og jeg er lei meg for at det stadig skjer. Jeg må gå inn på trådene jeg har lest og slette likes som jeg har gitt ufrivillig. 

Jeg har sett at det er flere som opplever det samme, blant andre @Gargamel.

Jeg har sagt ifra til admin om problemet, og hun skal ta det videre. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
41 minutter siden, Visma skrev:

Jeg føler for å si iifra på dette forumet også. Det har skjedd et eller annet som gjør at jeg veldig lett kommer borti liker-knappen når jeg leser innlegg online. Alle dere som har opplevd å få likes fra meg på innlegg som absolutt ikke skal eller bør likes, må ikke ta det til seg. Det er ikke med hensikt, og jeg er lei meg for at det stadig skjer. Jeg må gå inn på trådene jeg har lest og slette likes som jeg har gitt ufrivillig. 

Jeg har sett at det er flere som opplever det samme, blant andre @Gargamel.

Jeg har sagt ifra til admin om problemet, og hun skal ta det videre. 

Jeg tror også det er fordi det er veldig lett å komme borti likes-knappen nå og at den er overfølsom for touch. Har gitt noen ufrivillige likes før jeg oppdaga det. Og i dag forsvant Visma sin like på et innlegg jeg skreiv i går, ble skikkelig lei meg ;)

Anonymkode: 6ec7c...9c9

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og i dag forsvant Visma sin like på et innlegg jeg skreiv i går, ble skikkelig lei meg ;)

Huffda, hvilket innlegg var det? Det kan godt hende at jeg har slettet likes jeg har gitt frivillig også i mitt stress over å slette ufrivillige likes. Det skal ikke være enkelt! 😅 Men nå ordner det seg nok etterhvert.

Skrevet

Jeg opplever det også, det skjer også på andre forum, de skulle ta det videre til forumsansvarlig.

Anonymkode: b61d4...e25

Skrevet

Minner bare om dette igjen til folk som har opplevd at jeg "liker" innlegg som er triste, selvdestruktive, og annet forferdelig. Jeg liker IKKE sånne ting, det er en teknisk feil. Jeg blir så fortvilet over at likerfunksjonen er så sensitiv for touch. Det holder liksom bare å lese og scrolle så plutselig har jeg "likt" noe. Jeg må stadig inn på tråder jeg har lest for å se om jeg har "likt" noe forferdelig, for så å slette likes'en. Jeg beklager så mye til de som kanskje har blitt støtt eller såret over ufrivillige likes fra meg! 💔

Skrevet
Akkurat nå, Visma skrev:

Minner bare om dette igjen til folk som har opplevd at jeg "liker" innlegg som er triste, selvdestruktive, og annet forferdelig. Jeg liker IKKE sånne ting, det er en teknisk feil. Jeg blir så fortvilet over at likerfunksjonen er så sensitiv for touch. Det holder liksom bare å lese og scrolle så plutselig har jeg "likt" noe. Jeg må stadig inn på tråder jeg har lest for å se om jeg har "likt" noe forferdelig, for så å slette likes'en. Jeg beklager så mye til de som kanskje har blitt støtt eller såret over ufrivillige likes fra meg! 💔

Er jo ingen som kan se hvem som har "liket" et innlegg uansett?

Anonymkode: c83d1...8a3

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ingen som kan se hvem som har "liket" et innlegg uansett?

Anonymkode: c83d1...8a3

De som ikke skriver som anonym kan se på sin egen oversikt hvem som har likt innleggene deres dersom de som har likt inne er anonyme. Dessuten kan man vel nå også se hvem dersom man klikker på den grønne likt-firkanten.

Skrevet
22 timer siden, Lillemus skrev:

De som ikke skriver som anonym kan se på sin egen oversikt hvem som har likt innleggene deres dersom de som har likt inne er anonyme. Dessuten kan man vel nå også se hvem dersom man klikker på den grønne likt-firkanten.

Det stemmer ja.

Det er en feil i programvaren som er til retting og det har skjedd på flere av Egmonts forum.

Admin

Skrevet
22 timer siden, Lillemus skrev:

Det går ikke an å like anonymt 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går ikke an å like anonymt 

Det er det jeg sier. :) Ser det har blitt en skrivefeil der jeg har skrevet inne i stedet for ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...