Gå til innhold

Hva har skjedd med DOL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv orker jeg ikke mer snart. Verken Kort eller Kontant. Orker ikke engang tanken på å reise til legen. Tror ihvertfall en kraftig infeksjon og høy senk. Men heldigvis har stort sett hva jeg trenger i kjøkkenskapene. Trenger i høyden rett før jul litt melk, kefir og fløte kanskje og kavring og eplesyltetøy.

Kanskje helsa skranter for så mange I dag???? At det er årsak for hva du opplever.??

Jula får komme som den kommer. Håper iallefall været blir bra for alle  dem her som går mye turer.😊

Anonymkode: 96793...33a

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Plutselig er forumet fullt med folk som lar seg provosere og krenke av den minste lille bagatell.

Anonymkode: 7abd5...e41

Det er ikke noe nytt, "krenkelses-bølgen" kommer i perioder til dol og for tiden er vi inne i en ny. Jeg skulle ønske folk brukte andre ord enn å kjenne seg "krenket" fordi begrepet er vannet ut. Det har ingen betydning lenger. Det blir ledd av, hånet med, og i blant brukt som våpen for å parkere motparten i en diskusjon eller for å fremheve egen suverenitet. Bør ikke begrepet krenket bety mer enn det gjør i dag? Jeg har i løpet av hele mitt liv opplevd å bli krenket én gang og jeg har levd i mange år. Vær så snill bruk ord, beskriv, forklar, og finn andre ord for å beskrive hudløshet, sinne, tristhet, skam, enn ordet krenket. Og så må vi øve oss på å tåle. Ha litt romslighet for at andre kan si og gjøre noe som blir helt feil, fordi vi overlever tross alt. Å være uenig betyr ikke å bli kritisert.

Gjest Jultomten

Enkelte mennesker er bare på utkikk etter noen å utnytte tror jeg. Her som andre steder. Alt er ikke bsre tilfeldigheter. Kanskje organisert kriminalitet som står bak. Enkelte mennesker bare skor seg på andres ulykke.

Mange av oss bør finne annet å drive tror jeg og ta vår egen sikkerhet og trygghet enda mer alvorlig. Nok er nok for alle tror jeg bare.

Takk for seg.😊

Annonse

Gjest Jultomten

Enkelte mennesker er bare på utkikk etter noen å utnytte tror jeg. Her som andre steder. Alt er ikke bsre tilfeldigheter. Kanskje organisert kriminalitet som står bak. Enkelte mennesker bare skor seg på andres ulykke.

Mange av oss bør finne annet å drive tror jeg og ta vår egen sikkerhet og trygghet enda mer alvorlig. Nok er nok for  oss alle tror jeg bare. Alle kan vi komme til å måtte flytte på hybel igjenom vi ikke er forsiktig ettersom jeg forstår de økonomiske termer på radio.

Takk for seg.😊

Jeg ber nok en gang om å bli slettet som bruker og ønsker alle her alt godt videre. Jeg tror enkelte med stor innflytelse mener slike foraer ikke er heldige for syke og sårbare mennesket. Stor synd hjelpeapparatet ikke er tilstrekkelig og lovbruddene skjer. Håper ikke mere tvang bare er resultat. Stor urett er skjedd for så mange tror jeg.

Alt godt videre.😊

Endret av Jultomten
skrivefeil m.m
Gjest Jultomten

" Da fær eg". Tror bare det handler om at vi er så mange som har litt å ta tak i i dag. Kjøpepress og alt man ikke bør utsette seg for.Enkelte er alvorlig livsfarlige og man bør være så forsiktig. Veldig glatt på veiene snart også. Vær forsiktige. Snakk ikke med fremmede. Hør ikke på NRK.

Alt godt. 🎅🤶"ho, ho"

( smakt litt på julematen allerede så muligens kan det bli vanskelig å rusje ned skorsteinen i år)

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt oppstyret om "likes" er ett eksempel.

Ja du mener alle de som ble helt fra seg og hylte og skreik ut om at de ikke likte den nye likerfunksjonen? Forandringer gjør altfor vondt for mange. Halvparten av dem burde ha gått til psykolog på grunn av det.

Anonymkode: 2e21d...294

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt oppstyret om "likes" er ett eksempel.

Oppstyret  rundt « likes» kom også i stor grad  fra de etablerte med nic. De som selv ikke regner seg blant de « krenkbare». Så det gir ikke helt mening. 

Anonymkode: 9515e...73c

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppstyret  rundt « likes» kom også i stor grad  fra de etablerte med nic. De som selv ikke regner seg blant de « krenkbare». Så det gir ikke helt mening. 

Anonymkode: 9515e...73c

Nå tror jeg du misforstod. Anonym e41 tenkte sikkert på bakgrunnen for å fjerne synlig nick når du liker et innlegg. Begrunnelsen til admin var at noen kunne føle seg støtt dersom det var synlig at de hadde likt innlegget. 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du mener alle de som ble helt fra seg og hylte og skreik ut om at de ikke likte den nye likerfunksjonen?

Eh nei, den/de som klaget til admin om hvor krenkende det var at noen fikk flere likes enn andre.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei, den/de som klaget til admin om hvor krenkende det var at noen fikk flere likes enn andre.

Var det noen som gjorde det, altså? Det la ikke jeg merke til nemlig. Jeg la mest merke til alle de med veletablerte nick som omtrent startet 3. verdenskrig på grunn av noe så lite som en forandring i likerfunksjonen. Og de fleste av disse som gjorde det går vanligvis for å være kloke og oppegående mennesker -uten sykdommer som kan forklare at de er lett krenkbare. Det er noe å tenke på.

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var det noen som gjorde det, altså? Det la ikke jeg merke til nemlig. Jeg la mest merke til alle de med veletablerte nick som omtrent startet 3. verdenskrig på grunn av noe så lite som en forandring i likerfunksjonen. Og de fleste av disse som gjorde det går vanligvis for å være kloke og oppegående mennesker -uten sykdommer som kan forklare at de er lett krenkbare. Det er noe å tenke på.

Den klagingen har ingen ting med krenking å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...