AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Skrevet 25. november 2019 Syns du det er en morsom hobby å mobbe folk her inne som er så lettpåvirkelige? Hvem vet. Anonymkode: 6a161...1be 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Skrevet 25. november 2019 Det er mye krenkings her for tiden. Anonymkode: cbacd...0fd 1 Siter
nybrukerja Skrevet 25. november 2019 Skrevet 25. november 2019 nei synes alle skal være snille mot alle, selv de psyke 0 Siter
Gjest Jultomten Skrevet 25. november 2019 Skrevet 25. november 2019 Absolutt ikke. Tar sterk avstand fra alt som skjer av sånne ting både her og andre steder. Til og med organisert kriminalitet har jeg hørt om på veiene våre og i trafikken. I dag skal man være så obs hørte jeg på radio nå akkurat Tilslørt reklame og liknende av enhver art. Man må rett og slett se opp for ting man rett og slett ikke har råd til. Bedre føre var enn etter snar. Men vanskelig nå i denne søte juletid. Alle er ikke født under en like heldig stjerne. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Skrevet 25. november 2019 Akkurat nå, nybrukerja skrev: nei synes alle skal være snille mot alle, selv de psyke But why? Det er jo så morsomt med alle de som hisser seg sånn opp.. Anonymkode: 6a161...1be 0 Siter
Fionys Skrevet 25. november 2019 Skrevet 25. november 2019 Synes du det er morsomt å beskyld folk her inne for mobbing? Jeg synes dette er et fredelig forum, noen har sterkere meninger enn andre. Som jeg har sagt tidligere, tåler man ikke å høre andre meninger enn sine egne og det gjør at du ikke føler deg bra, så bør man ikke være på diverse diskusjonsforum. 5 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Skrevet 25. november 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: But why? Det er jo så morsomt med alle de som hisser seg sånn opp.. Anonymkode: 6a161...1be Veeet. Det er så kuult når psyke blir lei seg og hisser seg opp og føler seg krenka for den minste ting! 😂 Snakk om å være sårbar! Jeg digger å mobbe psykisk syke, og lar sjeldent en sjanse gå fra meg! Derfor henger jeg her seint og tidlig og leter en mulighet til å stikke litt her og litt der... Spesielt morsomt er det å si til dem at de har skyld for sykdommene sine selv og at de bare må skjerpe seg og ta seg sammen. For ikke å snakke om når jeg pleier å spørre dem om de er heeelt sikre på om ikke de kan jobbe litt.. bare bittelitt? Mat skal de jo ha, og de greier å trøkke trynet sitt fullt med det, men å jobbe? Nææsj... Det vil de ikke! LOL Jeg mener at alle får til det de vil. De må bare ville det nok! Glem sykdommer og symptomer, stå opp om morran og vær som alle andre. Looosers! (Tulleinnlegg fra en som selv sliter) Anonymkode: 434c1...06d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Skrevet 25. november 2019 10 minutter siden, Fionys skrev: Synes du det er morsomt å beskyld folk her inne for mobbing? Jeg synes dette er et fredelig forum, noen har sterkere meninger enn andre. Som jeg har sagt tidligere, tåler man ikke å høre andre meninger enn sine egne og det gjør at du ikke føler deg bra, så bør man ikke være på diverse diskusjonsforum. Du er jo en av strenge-mafiaen her. Argumenterer som en ku driter, og får folk til å føle seg skyldige for egen sykdom. Hvem ga deg frikort til å være moralistisk og dømmende på andres bekostning? Anonymkode: 434c1...06d 0 Siter
kupton Skrevet 25. november 2019 Skrevet 25. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns du det er en morsom hobby å mobbe folk her inne Nei. Jeg liker bedre fluefiske. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Skrevet 25. november 2019 54 minutter siden, kupton skrev: Nei. Jeg liker bedre fluefiske. Er det trolling du foretrekker da eller foretrekker du heller å stå i ro å angripe når de minst venter det? Anonymkode: 6a161...1be 1 Siter
FjellOgDalar Skrevet 26. november 2019 Skrevet 26. november 2019 Enig med Kupton. Om man vil plage noen, så er en fisketur en god måte å løse det på 0 Siter
Glitter Skrevet 26. november 2019 Skrevet 26. november 2019 2 minutter siden, FjellOgDalar skrev: Enig med Kupton. Om man vil plage noen, så er en fisketur en god måte å løse det på For å plage fisken da eller? Hehe jeg skjønte ikke. Men ja det er nok en langt bedre hobby det enn å mobbe andre. De som har det som hobby har en skrue løs. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 Skrevet 26. november 2019 Å dra på fisketur ville vært en plage for meg. 😆 Anonymkode: fd3de...dec 1 Siter
Glitter Skrevet 26. november 2019 Skrevet 26. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å dra på fisketur ville vært en plage for meg. 😆 Anonymkode: fd3de...dec Jeg og. Pluss jeg klarer ikke drepe fisken. 😂 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.