Gå til innhold

Syns du det er en morsom hobby å mobbe andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns du det er en morsom hobby å mobbe folk her inne som er så lettpåvirkelige?

Hvem vet.

Anonymkode: 6a161...1be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye krenkings her for tiden.

Anonymkode: cbacd...0fd

Skrevet

nei synes alle skal være snille mot alle, selv de psyke :)

Gjest Jultomten
Skrevet

Absolutt ikke. Tar sterk avstand fra alt som skjer av sånne ting både her og andre steder. Til og med organisert kriminalitet har jeg hørt om på veiene våre og i trafikken.

I dag skal man være så obs hørte jeg på radio nå akkurat Tilslørt reklame og liknende av enhver art. Man må rett og slett se opp for ting man rett og slett ikke har råd til. Bedre føre var enn etter snar. Men vanskelig nå i denne søte juletid.

Alle er ikke født under en like  heldig stjerne.

Skrevet
Akkurat nå, nybrukerja skrev:

nei synes alle skal være snille mot alle, selv de psyke :)

But why? Det er jo så morsomt med alle de som hisser seg sånn opp..

Skrevet

Synes du det er morsomt å beskyld folk her inne for mobbing? Jeg synes dette er et fredelig forum, noen har sterkere meninger enn andre. Som jeg har sagt tidligere, tåler man ikke å høre andre meninger enn sine egne og det gjør at du ikke føler deg bra, så bør man ikke være på diverse diskusjonsforum. 

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

But why? Det er jo så morsomt med alle de som hisser seg sånn opp..

Veeet. Det er så kuult når psyke blir lei seg og hisser seg opp og føler seg krenka for den minste ting! 😂 Snakk om å være sårbar!

Jeg digger å mobbe psykisk syke, og lar sjeldent en sjanse gå fra meg! Derfor henger jeg her seint og tidlig og leter en mulighet til å stikke litt her og litt der... Spesielt morsomt er det å si til dem at de har skyld for sykdommene sine selv og at de bare må skjerpe seg og ta seg sammen. For ikke å snakke om når jeg pleier å spørre dem om de er heeelt sikre på om ikke de kan jobbe litt.. bare bittelitt? Mat skal de jo ha, og de greier å trøkke trynet sitt fullt med det, men å jobbe? Nææsj... Det vil de ikke! LOL

Jeg mener at alle får til det de vil. De må bare ville det nok! Glem sykdommer og symptomer, stå opp om morran og vær som alle andre. Looosers! 

(Tulleinnlegg fra en som selv sliter)

Anonymkode: 434c1...06d

Skrevet
10 minutter siden, Fionys skrev:

Synes du det er morsomt å beskyld folk her inne for mobbing? Jeg synes dette er et fredelig forum, noen har sterkere meninger enn andre. Som jeg har sagt tidligere, tåler man ikke å høre andre meninger enn sine egne og det gjør at du ikke føler deg bra, så bør man ikke være på diverse diskusjonsforum. 

Du er jo en av strenge-mafiaen her. Argumenterer som en ku driter, og får folk til å føle seg skyldige for egen sykdom. Hvem ga deg frikort til å være moralistisk og dømmende på andres bekostning?

Anonymkode: 434c1...06d

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns du det er en morsom hobby å mobbe folk her inne

Nei. Jeg liker bedre fluefiske.

Skrevet
54 minutter siden, kupton skrev:

Nei. Jeg liker bedre fluefiske.

Er det trolling du foretrekker da eller foretrekker du heller å stå i ro å angripe når de minst venter det? 

Skrevet

Enig med Kupton. Om man vil plage noen, så er en fisketur en god måte å løse det på ;) 

Skrevet
2 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Enig med Kupton. Om man vil plage noen, så er en fisketur en god måte å løse det på ;) 

For å plage fisken da eller? Hehe jeg skjønte ikke. Men ja det er nok en langt bedre hobby det enn å mobbe andre. De som har det som hobby har en skrue løs. 

Skrevet

Å dra på fisketur ville vært en plage for meg. 😆

Anonymkode: fd3de...dec

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å dra på fisketur ville vært en plage for meg. 😆

Anonymkode: fd3de...dec

Jeg og. Pluss jeg klarer ikke drepe fisken. 😂 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...