Gå til innhold

Hvis du har tid Kupton. Normalt ved PTSD ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strever litt med en følelse av at livet er over. Klarer ikke å se fremover. Har aldri opplevd dette før. Det begynte etter en traumereaksjon og etter lang tid med dårlig psykisk helse etter det. Får nesten litt panikk med tanke på fremtiden og at smerten ved å leve skal vare og vare. Det depressive og angsten. Ikke minste angsten for angsten. Jeg datt ut av det normale liv og fant ikke tilbake. Jeg blir ikke plaget av så sterke minner lenger, bare når det blir trigget av noe. Da reagerer jeg spontant og voldsomt. Jeg ser på verden rundt meg og synes nesten synd på folk som må leve. Stakkers barna mine som har så langt igjen av livet. Hvordan orker de når ingenting betyr noe. Hvis jeg ikke har så sterke flashback mer har jeg kanskje ikke PTSD lenger. Men kan det jeg opplever nå være en slags ettervirkning av PTSD?

Anonymkode: cf547...c71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som et depressivt tankemønster.

Anonymkode: 434c7...26a

Skrevet

Det er som skrevet over at depressivt tankemønster. Dette er ganske vanlig hos personer med PTSD - at livet kanskje er forgjeves eller kanskje ikke verdt å leve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...