Gå til innhold

Kupton?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på DPS for ca tre måneder siden pga tvangslidelse og diverse angstlidelser. Tvangstankene min går hovedsakelig ut på ulykker/sjukdommer og brann/vannlekkasjer. Ellers har eg også diverse andre tvangstanker som varierer i intensitet. Jeg bruker veldig mye tid på å sjekke, og har veldig mange ritualer, og desverre også unngåelse.

Det som har skjedd er at jeg har psykosesymptomer, og derfor må jeg sannsynligvis utgreiest for det. Det er nesten fem uker siden jeg var på DPS på OCD-teamet, og de skulle henvise meg videre til de som kan mye om psykose. Så det jeg lurer på er: Er det normalt å måtte vente så lenge? Om de faktisk var bekymret for psykosesymptomene mine burde vel alt gå mye fortere? Jeg holder snart ikke ut tvangslidelsene mine, og vil bare tilbake til OCD-teamet å starte behandlinga. Jeg har spist veldig lite mat de siste tre månedene pga matlyst (gått ned 9%), og føler jeg trenger hjelp straks. 

Anonymkode: 8a8d6...dae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser at du ikke har fått svar fra Kupton.

Generelt (jeg tror også det står i forumreglene) bør overskriften på innlegget gjenspeile det du spør om. Det er et utall anonyme tråder her som bare heter «Kupton» og jeg tror ut fra det lille jeg har av statistikk at det forringer svarmulighetene en del. I tillegg til at det er et krav om skikkelig overskrift (usikker på om det håndheves like mye her som på Egmonts øvrige forum)

Skrevet
33 minutter siden, ISW skrev:

Jeg ser at du ikke har fått svar fra Kupton.

Generelt (jeg tror også det står i forumreglene) bør overskriften på innlegget gjenspeile det du spør om. Det er et utall anonyme tråder her som bare heter «Kupton» og jeg tror ut fra det lille jeg har av statistikk at det forringer svarmulighetene en del. I tillegg til at det er et krav om skikkelig overskrift (usikker på om det håndheves like mye her som på Egmonts øvrige forum)

Okei, takk for tilbakemelding på dette! 

Anonymkode: 8a8d6...dae

Skrevet

Du har ventet uforsvarlig lenge. I tillegg kunne de fortsatt på OCD-teamet inntil du evt skulle skifte behandler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...